Co mówi twoje opakowanie?

Etykiety.pl Etigraf  wraz z Api Folie Polska, zapraszają na II edycję konferencji „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”, która odbędzie się w ramach targów FestiwalMarketingu.pl w dniu 14 września br. w EXPO XXI Warszawa.  

Trendy konsumenckie pokazują, że zainteresowanie takimi markami rośnie, wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa. W odpowiedzi na te trendy pojawiają się na rynku marki „pseudo” premium, czyli posiadające tylko część elementów marki premium. Marki masowe również czerpią inspirację ze świata marek premium – oferując konsumentom bardziej ekskluzywny wizerunek, wykorzystując dostępne na rynku uszlachetnienia etykiet i opakowań.

Podczas kolejnej edycji Label Innovations bliżej przyjrzymy się konstrukcji marek premium, ich strategiom, designie graficznym oraz konsumentom je wybierającym. Będzie można poznać historie marek, które osiągnęły sukces rynkowy i dowiedzieć się co stoi za tym sukcesem.

Będzie to doskonały moment na autodiagnozę własnej marki i wnioski.

To właśnie tutaj będzie można zaczerpnąć wiedzę i inspiracje od doświadczonych strategów marek i ekspertów od badań konsumenckich oraz nawiązać cenne kontakty biznesowe.
Podczas najbliższego wydania konferencji zostaną zaprezentowane również nowinki technologiczne, inspiracje graficzne w zakresie uszlachetnienia druku etykiet i opakowań, które skutecznie podkreślą wizerunek marki ekskluzywnej.

Program konferencji skupi się na następujących zagadnieniach:
konstrukcja marki premium i jej strategia – czym różnią się od marki masowej?
– design w projektowaniu graficznym marki premium
co konsumenci najbardziej cenią w markach luksusowych?
7 historii marek, które odniosły sukces na rynku, dzięki zmianie wizerunku
 technologia druku i uszlachetnień w procesie budowania wizerunku marki luksusowej

Uruchomiona będzie pilotażowa edycja programu „Brand Clinic – rzuć wyzwanie ekspertom od marek!” Jeśli firma chce rozwinąć skrzydła swojej marki, potrzebuje wsparcia ekspertów, pomysłów rozwojowych, a nawet rewolucji – koniecznie powinna wziąć udział w programie!

Sprawdź na: https://labelinnovations.pl/program-brand-clinic-rzuc-wyzwanie-ekspertom-od-marek/

Informacje organizacyjne:

  • Czas:14 września 2017 (czwartek) w godzinach 10:00 – 15:00
  • Miejsce: targi FestiwalMarketingu.pl na terenie hali EXPO XXI Warszawa, przy
    Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna B
  • Rejestracja i sprzedaż biletów: labelinnovations.pl oraz www.bilety24.pl
  • Cena biletu na konferencję: 199 zł netto. Można również nabyć bilet na konferencję wraz z pakietem materiałów rozszerzających merytorykę konferencji o storytelling.
  • Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne; catering kawowy.

Konferencja skierowana jest do:
właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,

pracowników firm produkcyjnych z różnych branż używających etykiet na opakowaniach swoich produktów: Marketing Managerów, Dyrektorów Marketingu, Brand Managerów, Product Managerów, pracowników działów marketingu różnego szczebla,  szefów sprzedaży i zakupów, Prezesów oraz Dyrektorów Zarządzających.

Prelekcje poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, badań rynku oraz wdrażania innowacji, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań. Nie tylko będzie można dowiedzieć się „co w trawie piszczy”, ale też jak wykorzystać te informacje w swojej działalności.

Harmonogram konferencji:

 

10:00 – 10:55 Rejestracja i catering kawowy
10:55 – 11:00 Otwarcie konferencji
11:00 – 11:45 Nie można być w połowie premium… czyli o najważniejszej decyzji w życiu marki premium i jej konsekwencjach – Maciej Szroleta,Dyrektor Strategii w Albedo Marketing
11:45 – 12:15 Prezentacja wyników badania eyetracking’owego na wybranej marce produktowej- dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
12:15 – 12:45 7 historii marek z pola walki o design – Marek Rudek, Innovation Insights Director w Nielsen
12:45 – 13:30 Przerwa kawowa
13:30 – 14:00 Wymiar luksusu i prestiżu w świecie etykiet i opakowań – Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf
14:00 -14:45 Między prestiżem a kiczem… granica dobrego smaku i wyrafinowania; David Peters, Creative Development Manager w API Group plc
14:45 – 15:00 Pytania do prelegentów oraz zebranie zgłoszeń do programu BRAND CLINIC – rzuć wyzwanie ekspertom od marek: zakończenie konferencji

 

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

www.labelinnovations.pl

Konferencja Etykiety.pl „Co mówi twoje opakowanie?”

 

Bezpłatna konferencja odbyła się pierwszego dnia targów FestiwalMarketingu.pl.

Na konkurencyjnym rynku coraz trudniej zwrócić uwagę konsumentów na swój produkt. Etykieta i opakowanie pełni w tym ogromną rolę – ponad 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest bowiem przy półce!

Spółka postanowiła zorganizować bezpłatną konferencję szkoleniową, po to by przekonać konsumentów do wyboru własnej marki. Wyboru atrakcyjnej i skutecznej etykiety, która musi spełniać szereg istotnych warunków, nie tylko estetycznych, ale także komunikujących wartość marki dla konsumenta.

Zaproszeni prelegenci przedstawili zagadnienia związane z kreacją i drukiem etykiet, które wspierają sprzedaż i budują marki.

– Na konferencję zapraszamy przedstawicieli marketingu, sprzedaży i zarządu firm, szczególnie z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, reprezentujących bardzo różne branże: spożywczą, kosmetyczną, chemiczną,  i inne, dla których opakowanie pełni główną rolę budowania świadomości i wizerunku marek ich produktów. Chcemy im pokazać szerszy aspekt znaczenia wiedzy na temat trendów, dobrego designu, technologii druku czy strategii marki w tworzeniu etykiety i opakowania dla budowania bardziej konkurencyjnej pozycji na rynku – wyjaśnia Iwona Studzińska, dyrektor handlowy Etykiety.pl Etigraf Sp. z o.o.

Wydarzenie odbyło w trakcie pierwszego dnia trwania 8. edycji targów reklamy.

FestiwalMarketingu.pl, stwarza do takiej prezentacji adekwatną tematykę, atmosferę i przestrzeń – dodaje Iwona Studzińska.

Szczegółowy program konferencji można znaleźć: TUTAJ

OOH magazine, organizator targów, był patronem medialnym konferencji.