POS STARS

6ba71ac093e23bf

Podczas tegorocznych targów FestiwalMarketingu.pl, które odbędą się 13-14 września w EXPO XXI Warszawa, będzie miała miejsce kolejna edycja konkursu na najlepsze display’e reklamowe – POS STARS 2017. Jurorzy z branży po raz dziewiąty wybiorą najlepsze realizacje w 12 kategoriach oraz przyznają nagrodę GRAND PRIX.

Oprócz profesjonalnego Jury, zgłoszone realizacje będą również mogli oceniać zwiedzający przyznając wybranej realizacji Nagrodę Publiczności.

Display’e będą oceniane w kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol&Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Finanse, Motoryzacja, Przemysł, Design Roku, Digital POS, Display’e naladowe i Display’e kartonowe.

Od 2010 roku przyznawane jest również wyróżnienie w postaci Grand Prix.

W tym roku zgłoszeniami zajmuje się Magdalena Wilczak, która będzie nadzorować prace związane z konkursem. Zainteresowane firmy mogą konsultować oraz zgłaszać realizacje pod adresem m.wilczak@oohmagazine.pl.

Dostępny jest już również formularz zgłoszeniowy: zobacz TUTAJ

Konkurs na najlepsze display’e reklamowe organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach FestiwaluMarketingu.pl.

Wszystkie nagrodzone w zeszłym roku realizacje można obejrzeć TUTAJ

 

POS STARS 2016

Podczas tegorocznych targów miała miejsce kolejna edycja konkursu na najlepsze displaye reklamowe. Jurorzy z branży wybrali najlepsze realizacje w 12 kategoriach, przyznano również Grand Prix oraz Nagrodę specjalną. Uroczysta Gala wręczenia nagród odbyła się podczas konferencji Marketing MIX.

Konkursowa galeria TUTAJ.

Wyniki konkursu TUTAJ.

http://oohmagazine.pl/cache/images/n/590_443_crop_news_n73a17132.jpg
Podczas tej edycji organizator postawił również na wyjątkową oprawę wydarzenia. Galą wręczenia nagród odbyła się drugiego dnia targów, podczas konferencji Marketing MIX skierowanej dla branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

 

W 2016 roku w Jury konkursu zasiedli:

  1. Alicja Cybulska, Strategy Director Havas Media.
  2. Magdalena Czaja, CEO San Markos oraz wiceprzewodnicząca prezydium Komisji Etyki Reklamy,
  3. Olaf Dąbrowski, Dyrektor Zarządzający Goldenberry Group Sp. z o.o.,
  4. Marcin Gieracz, CEO&Strategy Director, Rubikom Strategy Consultants,
  5. Zbigniew Grzeszczuk, członek zarządu PIAP,
  6. Łukasz Gumowski, creative partner Agencja Plej,
  7. Zbigniew Kokot, menadżer ds. projektów specjalnych magazynów HOT MODA i PLAYBOY Polska,
  8. Katarzyna Lipska-Konieczko, Redaktor Naczelna OOH magazine,
  9. Roman Szymanda, Kierownik Działu Category Management, SCA PR Polska sp. z o.o. (Intermarché),
  10. Paweł Wielkopolan Menedżer ds. Rozwoju, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB,
  11. Marcin Wojciechowski, Franchise Operation Controller MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Konkurs na najlepsze ekspozytory organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach targów FestiwalMarketingu.pl.


POS STARS 2015

Tegoroczna edycja konkursu na najlepsze displaye reklamowe – POS STARS to prawdziwie rekordowa odsłona. Do konkursu zgłoszonych zostało aż 40. projektów i realizacji, które jak co roku, oceni fachowe Jury złożone z profesjonalistów z branży.

Realizacje będą eksponowane podczas targów w Hali Wejściowej centrum wystawienniczego EXPO XXI, 9-10 września br.

W skład Jury POS STAR 2015 weszli:

1. Grzegorz Bonder, General Manager w agencji UNIQUE ONE
2. Monika Borowiecka, Trade Marketing Director, GREY Group
3. Monika Dacewicz, Account Manager, Paperhat Poland Sp. z o. o.
4. Marcin Gieracz, CEO&Strategic Director, Rubikom Strategy Consultants
5. Łukasz Gumowski, creative partner, Agencja Plej
6. Monika Jasińska, V-ce Dyrektor Sprzedaży, Clear Channel Poland
7. Katarzyna Lipska, Redaktor OOH magazine
8. Maja Pelc, CEO Pelc & Partners
9. Marcin Wojciechowski, Starszy Specjalista ds. Operacji Franczyzy w Makro Cash and Carry
10. Arkadiusz Wróblewski, Managing Partner, IQFM Ackermann

Wszystkie nagrodzone prace można zobaczyć TUTAJ, a wszystkie zgłoszone realizacje można obejrzeć TUTAJ.

Display’e można było zgłaszać w 12 kategoriach tematycznych:

Napoje & Żywność,
Alkohol & Tytoń,
Kosmetyka,
Elektronika,
Finanse,
Motoryzacja,
Digital POS,
Design Roku,
Display’e kartonowe,
Display’e naladowe,
Przemysł,
Kampania z wykorzystaniem materiałów POS.

_____________________________________________________________________

POS STARS 2014

Jurorzy z branży wybrali najlepsze realizacje w 7. kategoriach, przyznano również Grand Prix.

Napoje i Żywność: ATS Display za Cross Modular Crate dla Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.

Alkohol i Tytoń: ERGO DESIGN za Ekspozycję multibrandową dla Stock Polska Sp. z o.o

Naladowe: 12M za samoprzylepną matę reklamową z klejem punktowym dla WYDAWNICTWO P.I.E.S.

Design Roku: TFP Grafika za Nagrodę PRT dla PURATOS

Kosmetyka: UDS za Infallible dla L’Oréal

Kartonowe: WERNER KENKEL za HeartBreaker dla WKB

Motoryzacja: ATS Display za Freestanding Display Castrol dla Pedara Logistik GmbH.

Grand Prix dla najlepszej realizacji POS STARS 2014 otrzymał ATS Display za Cross Modular Crate dla Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.

Dodatkowo wyróżnione zostały dwie firmy:

BluePOSFocus Advantage za Jack Daniel’s Barrel Tree dla Brown-Forman Polska Sp. z o.o. / Jack Daniel’s Polska

ATS Display za Ferrero Counter Display dla Ferrero Romania SRL.

Wszystkie nagrodzone, a także zgłoszone realizacja można obejrzeć TUTAJ.

Konkurs na najlepsze ekspozytory organizowany jest raz w roku przez OOH magazine w ramach Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań.


 

34bace98a78fb50Konkurs POS STARS w Raporcie Shopping Centres in Poland

 Informacje o kolejnej edycji Konkurs na najlepsze displaye reklamowe, organizowanego przez OOH magazine, można znaleźć w najnowszym Raporcie Shopping Centres in Poland 2014. Raport zawiera analizy zmian rynku i prognozy dotyczące perspektywy rozwoju, najciekawsze koncepty nowo otwartych sklepów oraz aktualną listę centrów handlowych działających w Polsce. Publikacja w 6000 egzemplarzy dociera do zarządów wszystkich sieci handlowych oraz deweloperów i zarządców centrów handlowych działających na polskim rynku.

Konkurs POS STARS ma wyłonić najlepsze kreacje w branży POS. Zgłoszone produkty oceniać będzie profesjonalne Jury, a realizacje będą eksponowane podczas targów Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań we wrześniu br. W Warszawie.

Materiał OOH magazine w raporcie można zobaczyć TUTAJ.

Więcej o konkursie POS STAS 2014 TUTAJ.