Trwa odliczanie do największego tej jesieni wydarzenia dla branży reklamowej i poligraficznej. 9 i 10 września 200 wystawców wypełni Centrum Expo XXI w Warszawie. Wśród nich uwagę zwraca potężna grupa targowych debiutantów. Po raz pierwszy swoje stoiska zaprezentuje blisko 50 firm.
7. edycja targów zapowiada się rekordowo. Organizator imprezy może mówić o wyjątkowym zainteresowaniu udziałem w Festiwalu. Praktycznie cała powierzchnia targowa została wykupiona. Wśród nowych wystawców nie brakuje firm o szerokim spectrum działania, agencji reklamowych, producentów funkcjonalnych i sprawdzonych artykułów promocyjnych, projektantów i producentów POS i niestandardowych gadżetów dla każdego. W gronie wystawców Festiwalu pojawiły się właśnie firmy z branży eventowej oferujące m.in. przestrzeń na organizację eventów, usługi czy też sprzęt, które idealnie uzupełniają ofertę producentów i importerów z branży reklamowej. Obecny od ubiegłego roku na targach sektor opakowaniowy również nieustająco się rozrasta i będzie silniej reprezentowany na Festiwalu. Warto zwrócić także uwagę na obecność międzynarodowych firm, ważnych graczy na europejskim rynku reklamowym.
Strzałem w dziesiątkę okazał się pomysł podziału targowej powierzchni na dwa sektory: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Ten drugi sektor przyciągnął imponującą liczbę drukarń, dystrybutorów maszyn oferujących najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne.
W opinii organizatora targów, efektem polepszającej się koniunktury na rynku oraz rosnącego znaczenia Festiwalu jest powrót do grona wystawców kilku firm, które po przerwie ponownie uwierzyły w marketingową i biznesową siłę wrześniowych targów.
– Jesteśmy zadowoleni, że nasza impreza została doceniona przez branżę i z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Mamy nadzieję, że nasza kompleksowa propozycja imprezy będącej połączeniem ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji, również w tym roku spotka się z uznaniem ze strony wystawców i zwiedzających – mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży Festiwalu Marketingu.
„OOH magazine” pomysłodawca i organizator Festiwalu, licząc na udane biznesowe spotkanie i dobrą, iście targową, atmosferę zaprasza do odwiedzenia hali EXPO XXI w Warszawie – 9-10 września.
Nowi wystawcy Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań
1. AHA Menes
2. Akcenta
3. All Print
4. ARTBOX
5. Badge4you
6. BAS KREACJA
7. BAS DYSTRYBUCJA
8. BEN Develop
9. Bodman
10. Color Group
11. Currenda
12. Dago Display
13. Decor Druk
14. Drukarnia Fortis
15. Euromagnesy
16. Event Room
17. EXPO XXI
18. Famous Brands
19. Figaro
20. Frozi
21. Graverline
22. Gremo
23. Guapa
24. Idea Money
25. Kolglass / Huta Julia
26. Likor
27. Litex Promotion
28. Mart Kubki Reklamowe
29. MeetingPlanner.pl
30. Mer Plus
31. Midar
32. Noex
33. OpenPrint.pl
34. Optimus Polska
35. Paperhat Poland
36. Pink Pepper Media
37. Polski Druk
38. Poly Media
39. PRIMAPARTNER.PL
40. Quad Graphics
41. R3D
42. Ritter-Pen
43. Semitechnika
44. Soft Plast
45. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce
46. Stricker
47. Strong Signage
48. TAKT
Ponownie na targach: Anda, Centrum Nadruków i Reklamy, JAGUAR, Reda Polska.