50 nowych wystawców na Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

0

Trwa odliczanie do największego tej jesieni wydarzenia dla branży reklamowej i poligraficznej. 9 i 10 września 200 wystawców wypełni Centrum Expo XXI w Warszawie. Wśród nich uwagę zwraca potężna grupa targowych debiutantów. Po raz pierwszy swoje stoiska zaprezentuje blisko 50 firm.

 

7. edycja targów zapowiada się rekordowo. Organizator imprezy może mówić o wyjątkowym zainteresowaniu udziałem w Festiwalu. Praktycznie cała powierzchnia targowa została wykupiona. Wśród nowych wystawców nie brakuje firm o szerokim spectrum działania, agencji reklamowych, producentów funkcjonalnych i sprawdzonych artykułów promocyjnych, projektantów i producentów POS  i niestandardowych gadżetów dla każdego. W gronie wystawców Festiwalu pojawiły się właśnie firmy z branży eventowej oferujące m.in. przestrzeń na organizację eventów, usługi czy też sprzęt, które idealnie uzupełniają ofertę producentów i importerów z branży reklamowej. Obecny od ubiegłego roku na targach sektor opakowaniowy również nieustająco się rozrasta i będzie silniej reprezentowany na Festiwalu. Warto zwrócić także uwagę na obecność międzynarodowych firm, ważnych graczy na europejskim rynku reklamowym.

 

Strzałem w dziesiątkę okazał się pomysł podziału targowej powierzchni na dwa sektory: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Ten drugi sektor przyciągnął imponującą liczbę drukarń, dystrybutorów maszyn oferujących najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne.

 

W opinii organizatora targów, efektem polepszającej się koniunktury na rynku oraz rosnącego znaczenia Festiwalu jest powrót do grona wystawców kilku firm, które po przerwie ponownie uwierzyły w marketingową i biznesową siłę wrześniowych targów.

 

– Jesteśmy zadowoleni, że nasza impreza została doceniona przez branżę i z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Mamy nadzieję, że nasza kompleksowa propozycja imprezy będącej połączeniem ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji, również w tym roku spotka się z uznaniem ze strony wystawców i zwiedzających – mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży Festiwalu Marketingu.

 

„OOH magazine” pomysłodawca i organizator Festiwalu, licząc na udane biznesowe spotkanie i dobrą, iście targową, atmosferę zaprasza do odwiedzenia hali EXPO XXI w Warszawie – 9-10 września.

 

Nowi wystawcy Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

1.     AHA Menes

2.     Akcenta

3.     All Print

4.     ARTBOX

5.     Badge4you

6.     BAS KREACJA

7.     BAS DYSTRYBUCJA

8.     BEN Develop

9.     Bodman

10.  Color Group

11.   Currenda

12.   Dago Display

13.   Decor Druk

14.   Drukarnia Fortis

15.   Euromagnesy

16.    Event Room

17.    EXPO XXI

18.    Famous Brands

19.    Figaro

20.    Frozi

21.   Graverline

22.   Gremo

23.   Guapa

24.   Idea Money

25.   Kolglass / Huta Julia

26.   Likor

27.  Litex Promotion

28.  Mart Kubki Reklamowe

29.  MeetingPlanner.pl

30.  Mer Plus

31.  Midar

32.  Noex

33.  OpenPrint.pl

34.  Optimus Polska

35.   Paperhat Poland

36.   Pink Pepper Media

37.  Polski Druk

38.   Poly Media

39.   PRIMAPARTNER.PL

40.   Quad Graphics

41.   R3D

42.   Ritter-Pen

43.   Semitechnika

44.   Soft Plast

45.   Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce

46.   Stricker

47.   Strong Signage

48.   TAKT

Ponownie na targach: Anda, Centrum Nadruków i Reklamy,  JAGUAR, Reda Polska.

 

 

www.oohmagazine.pl

www.promoshow.pl