Firma zajmująca się produkcją czekoladowych płaskorzeźb z belgijskiej czekolady Belcolade wzbogaci ofertę targów reklamy.
Tym razem czekolada staje się materiałem, z którego powstają unikatowe płaskorzeźby i grafiki. Każdy z produktów jest inny, gdyż powstaje na indywidualne zamówienie klienta. Raz na czekoladzie pojawia się budynek siedziby firmy, innym razem flagowy produkt albo logo i okolicznościowe życzenia. Wszystko zależy od oczekiwań klient i pomysłowości grafików.
Niebanalne reklamowe słodkości od CHOCORELIEF po raz pierwszy będą prezentowane na FestiwalMarketingu.pl.
– Wrześniowe targi to jedna z nielicznych okazji zaprezenowania nowych produktów szerszemu gronu odbiorców we właściwym czasie, czyli tuż przed zakupami upominków świątecznych – mówi Katarzyna Skowron, właścicielka marki CHOCORELIEF.
Producent czekoladowych produktów na Festiwalu przedstawi propozycje na Święta Bożego Narodzenia, a wśród nich zestawy upominkowe z czekoladą i autorskimi świecami.
– Wykorzystanie powierzchni świecy pod reklamę to również zupełnie nowy pomysł. Mamy nadzieję, że nasze propozycje okażą się powiewem świeżości na rynku produktów pochodzących głównie z importu – podkreśla Katarzyna Skowron.
Firma zaprasza do odwiedzenia na targach swojego stoiska D16.
FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 7-8 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największe branżowe wydarzenie tego typu w drugiej połowie roku. Tegoroczna odsłona targów zajmie aż dwie hale warszawskiego centrum wystawienniczego. Dwukrotne zwiększenie powierzchni targów jest naturalną konsekwencją rozwoju imprezy, która w tym roku zanotowała dynamiczny wzrost.