Na zakończenie 2018 roku redakcja OOH magazine wydała numer poświęcony KIDS marketingowi. Język reklam skierowany jest do najmłodszych odbiorców, ale w dużej mierze także i do rodziców, bo to jednak oni trzymają portfel w kieszeni (lub w torebce ;)).
Nowe pokolenie dorasta w innej rzeczywistości, w czasach dostatku, ale i wszechobecnego bombardowania reklamami. Mamy przeogromy wybór dóbr konsumenckich, producent/ dystrybutor, żeby przebić się na rynku ze swoją ofertą musi się nieźle postarać. Musi zbudować silną i prężnie działającą markę, która zwróci uwagę klienta, a dobrą reklamą zachęci do zakupu.
Kids & Family Marketing – dzieci i rodzice mają głos. Dziecko i rodzic to bardzo ważni odbiorcy wielu produktów i usług. Segment ten osiągnął w 2017 roku w Polsce wartość ponad 11 mld złotych. Dzieci są przyszłością, to one niebawem będą dokonywać ważnych decyzji zakupowych, a już teraz wielu rodziców podejmuje je pod wpływem swoich pociech.
W numerze ciekawe wywiady, między innymi, z przedstawicielami tak uznanych firm i marek jak: WADER-WOŹNIAK, BARTEK, PAMPERS, BEKO, GERBER, PORTA KMI POLAND, VISA, INGLOT.
W numerze także podsumowanie wrześniowych wydarzeń towarzyszących targom reklamy: konferencji EVENT MIX i MARKETING MIX, podczas których na scenie można było wysłuchać takich gwiazd jak: Emilian Kamiński, Krzysztof Ibisz czy znanego psychologa biznesu Jacka Santorskiego. Warto także zapoznać się ze zwycięskimi pracami w konkursach SUPER GIFT i POS STARS, których podsumowania znajdziecie na kolejnych stronach.
Jubileuszowa edycja targów FestiwalMarketingu.pl pokazuje jak mocno w kalendarz wrześniowych wydarzeń wpisała się ta impreza, jak olbrzymia jest potrzeba spotkań i wymiany opinii, doświadczeń, a także wiedzy w branży reklamowej.
Nowy numer można pobrać bezpłatnie TUTAJ.