Podczas dwóch dni targowych, ponad 5600 osób odwiedziło stoiska 270 wystawców. Jak podkreśla organizator – były to osoby ściśle związane z branżą reklamową.
Na stoiskach zwiedzający mogli spokojnie porozmawiać i zapoznać się z najnowszymi ofertami wystawców na nadchodzący sezon.
– Tegoroczna odsłona wydarzenia to moc inspiracji, dawka profesjonalnej wiedzy i branżowego know-how, komfort spotkań z klientami, okazja do networkingu oraz aktywnego uczestnictwa i atrakcyjna formuła konferencji – mówi Robert Załupski, Dyrektor Festiwalu.
Imprezie rokrocznie towarzyszy szereg wydarzeń specjalnych jak: konkursy branżowe, warsztaty, szkolenia i konferencje. W tym roku na konferencji dla agencji reklamowych i pracowników działów marketingu MARKETING MIX, gośćmi specjalnymi byli: Zbigniew Urbański i Paweł Tkaczyk.
Podczas EVENT MIX na scenie zobaczyć można było ekspertów i praktyków eventowych oraz gwiazdę wielkiego formatu: Agatę Młynarską, która swoim wystąpieniem porwała publikę.
Tradycyjnie już, został przeprowadzony konkurs Super Gift na najlepszy gadżet festiwalowy oraz przyznano nagrody w konkursie POS STARS, w którym jak zawsze walczyły najlepsze kreacje display’ów i ekspozytorów.
Wydarzeniu towarzyszyło specjalne wydanie kwartalnika OOH magazine, w numerze dostępny był katalog wystawców. Można go pobrać bezpłatnie TUTAJ.
Organizatorem wydarzenia jest OOH magazine.
Już dzisiaj można zanotować datę przyszłorocznej edycji targów: 9-10.09.2020 EXPO XXI Warszawa.