I konferencja MARKETING MIX DLA DRUKU I POLIGRAFII

0

Po raz pierwszy podczas wrześniowych targów Festiwal Marketingu odbędzie się konferencja MARKETING MIX DLA DRUKU I POLIGRAFII.

Niewątpliwą korzyścią z podnoszenia kwalifikacji zawodowych w firmie jest lepsza komunikacja z zespołem, co przekłada się na lepszą obsługę klientów i realnie na zyski oraz postrzeganie firmy na rynku. Wraz z rozwojem wszelkich kompetencji rosną również morale.

W świecie dynamicznych przemian nie wystarczy raz zdobyć wykształcenie czy zawód. Warto inwestować w rozwój kompetencji zawodowych i ciągle podnosić kwalifikacje. Walutą tej inwestycji jest nasz czas.

– Chcemy Ci dać wiedzę – znajdź czas i przyjedź do EXPO XXI Warszawa już 14 i 15 września. Podczas targów reklamy i druku Festiwal Marketingu będziesz mógł zdobyć cenną wiedzę – zachęcają organizatorzy.

Brian Tracy jeden z rozdziałów swojego bestsellera „Nawyki warte miliony” poświęca tematowi rozwijania kompetencji zawodowych. Zdaniem autora nawyk ciągłego doszkalania się i czerpania wiedzy od ekspertów jest tym czynnikiem, który może znacząco przyspieszyć rozwój kariery.

Bezpłatna konferencja dla dyrektorów i właścicieli drukarń już 14 i 15 września w EXPO XXI WARSZAWA podczas targów reklamy i druku Festiwal Marketingu.

Konferencja z ograniczoną liczbą uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Bezpłatna rejestracja: 884 077 607, magdalena@oohmagazine.pl


PROGRAM:

1. DZIEŃ 14.09.2022 r.

11:00 – 12:00 Łukasz Murawski: Jak sprawić, aby klienci kupili od Ciebie a nie od konkurencji?

12:10 – 13:10 Piotr Tytoń: Panel ekspercki Effective Team Management.

13:20 – 14:20 Karol Froń: Jak motywować doświadczony zespół handlowy?


2. DZIEŃ 15.09.2022 r.

11:00 – 12:00 Łukasz Murawski: Jak sprawić, aby klienci kupili od Ciebie a nie od konkurencji?

12:10 – 13:10 Piotr Tytoń: Panel ekspercki Effective Team Management.

13:20 – 14:20 Karol Froń: Jak motywować doświadczony zespół handlowy?


PRELEGENCI:

konferencjaŁukasz Murawski

Jak sprawić, aby klienci kupili od Ciebie a nie od konkurencji?

Twój biznes nie rośnie gdy zbyt mało osób o Tobie wie oraz gdy zbyt mało osób decyduje się skorzystać z tego co oferujesz. Twój biznes zależ od klientów.

  • Dlaczego to powinno mi na Tobie zależeć?
  • Dlaczego to właśnie Tobie powinienem zaufać?
  • Czy to właśnie Ty najlepiej rozwiążesz mój problem?
  • Czym różnisz się od innych?

Takie pytania zadaje sobie Twój potencjalny klient. Musisz umieć na nie odpowiedzieć. Dlaczego? Ponieważ Twoim celem jest ułatwić klientowi podjęcie decyzji zakupowej. Jest to szczególnie istotnie ze względu na to, że dociera do nas więcej komunikatów, które tworzą ogromny szum.
Jeśli nie chcesz tonąć w morzu identyczności, rozmyć się, to Twoim zadaniem jest wznieść się ponad ten szum. Tylko w ten sposób ułatwisz klientowi odpowiedzenie na powyższe pytania.

Do tego celu służą narzędzia marketingowe, takie jak np. strona internetowa, czy media społecznościowe oraz ludzie, którzy pracują lub współpracują z Tobą, którzy są łącznikiem pomiędzy wnętrzem Twojej organizacji a światem zewnętrznym.

Jednak markę buduje się od wewnątrz. W zasadzie to jej się nie buduje, a tworzy się jej solidne fundamenty i zarządza się nią w taki sposób, aby ostatecznie była taką, jaką powinniśmy i chcemy mieć.

Marka nie należy do Ciebie. Nie ma znaczenia, co Ty sam o sobie myślisz. Jedynym co ma znaczenie, jest to co myślą i czują ludzie, do których dociera Twoja komunikacja. Zmień to, co mówią i myślą odbiorcy, a stworzysz markę, jakiej potrzebujesz.

W programie m.in. :

  • jak mieć kontrolę nad własną opowieścią,
  • na jakie (jedno!) pytanie musisz odpowiedzieć, aby mieć strategię marki,
  • proste narzędzia i techniki pomagające samodzielnie stworzyć solidne podstawy marki (m.in. Test Rozbicia, Punkty Zgrzytu i Technika Odwracania Założeń).

Łukasz Murawski – Doradca, wykładowca, autor. Doświadczony ekspert w zakresie budowania marek i brandingu. Od początku drogi zawodowej związany z brandingiem. Pomaga firmom odróżnić się od konkurencji. Zwolennik upraszczania skomplikowanych teorii – po ludzku tłumaczy zagadnienia związane z budowaniem marki. Prowadzi warsztaty i szkolenia zarówno po polsku, jak i po angielsku. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku i Gdyni. Doradza przedsiębiorcom w inkubatorach przedsiębiorczości i instytucjach wspierających biznes. Tworzy pierwszy w Polsce cykl wywiadów prasowych i videocast ze światowej klasy ekspertami w dziedzinie brandingu porozmawiajmyomarce.pl


Piotr TytońPiotr Tytoń

Panel ekspercki Effective Team Management

Efektywne zarządzanie zespołem w czasach chaosu/ ciągłej zmiany to wyzwanie, przed którym stoi dzisiaj każdy właściciel, prezes czy dyrektor firmy. To też wielka sztuka, ale i niezbędna umiejętność w dzisiejszych czasach.
Jak efektywnie zarządzać sobą i swoimi ludźmi, jak realizować cele pomimo przeciwności losu, jak skutecznie korzystać z posiadanych narzędzi oraz zasobów ludzkich? Jak motywować ludzi do pracy, realizacji celów, pokonywania przeszkód? Co zrobić by chciało im się chcieć – efektywnie pracować, rozwijać i odważnie stawiać czoło wyzwaniom przed którymi stoją lub staną w przyszłości?

ETM odpowie Ci na te i inne pytania związane z osiąganiem celów biznesowych. Pokaże Ci w którym miejscu jesteś i co możesz zrobić by dojść do celu – szybciej, łatwiej i efektywniej. Jak właściwie spożytkować swój czas i energię. Zobaczysz, jak poradzić sobie z czyhającymi na ciebie przeszkodami w świecie VUCA. Dowiesz się jak skuteczniej możesz zarządzać kapitałem ludzkim w sytuacjach zwykłych i nadzwyczajnych.

Poza tym naładujesz swoje „energetyczne akumulatory.”

Zapraszamy i zachęcamy do wysłuchania oraz czynnego udziału w panelu eksperckim Effective Team Management.

Piotr Tytoń – dyplomowany Trener biznesu i rozwoju osobistego, Coach ACC ICF, Certyfikowany HR Business Partner DiSC Trainer & Facilitator. 20 lat doświadczenia w zarządzaniu zasobami ludzkimi na różnych stanowiskach kierowniczych (menedżer, dyrektor zarządzający) oraz jako HR Business Partner odpowiedzialny między innymi za rekrutację, budowanie zespołów, realizacje celów biznesowych firmy, rozwój pracowników, kontrole i nadzór działów produkcyjnych i handlowych. Od kilku lat zajmuje się wsparciem firm w zakresie poprawy efektywności osobistej liderów (kadry średniego i wysokiego szczebla) oraz członków zespołów poprzez konsultacje, sesje coachingowe, mentoring, testy osobowościowe DISC, warsztaty i szkolenia.


Karol Froń

Jak motywować doświadczony zespół handlowy?

Najpierw Covid, teraz Wojna. Co dalej? Świat się zmienia na naszych oczach, a niektórzy śpią i zachowują się tak jakby nic się nie działo, dalej używając metod sprzedaży czy zarządzania, które już nie przystają do współczesności i po prostu nie działają.

Czas się obudzić!

Czas obudzić swoich handlowców, pokazać im jak zmieniły się reguły gry i jak powinni teraz grać w grze o klienta, by zdobyć jego zaufanie i nawiązać współpracę.

Tylko czy zrobią to nie mając odpowiedniej, wewnętrznej motywacji? Znasz odpowiedź.

Zatem jak ich motywować, by chciało im się chcieć?

O tym właśnie będzie ta prelekcja.

Karol Froń – Przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży i zarządzania. Od 2007 r. związany z branżą sprzedaży telefonicznej, wykonał ponad 30 000 rozmów z klientami, w ciągu 5 lat zatrudnił w swojej firmie 4000 ludzi i zbudował blisko 30 zespołów sprzedaży. Autor 5 książek, wykładowca akademicki, trener Brian Tracy International w Polsce. Pomaga przedsiębiorcom i dyrektorom sprzedaży zwiększać skuteczność ich zespołów handlowych, poprzez wydobywanie osobistego potencjału handlowców oraz modernizuje działy handlowe, za pomocą praktycznych metod zarządzania, które wypracował w ciągu 12 lat zarządzania zespołami w korporacji CCIG oraz własnym biznesie. Twórca modeli sprzedaży Sales Hunter i przywództwa Dream Sales Team. Uczy praktycznej sprzedaży, psychologii sukcesu, przywództwa i budowania zespołów. Znany z bezpośredniego języka, charyzmatycznego sposobu bycia i stawiania na praktykę, kosztem teorii. Z jego szkoleń skorzystało już ponad 11 000 osób. Mąż Karoliny, ojciec Ksawerego i Karmen, miłośnik prepperingu.


Konferencja z ograniczoną liczbą uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Bezpłatna rejestracja: 884 077 607, magdalena@oohmagazine.pl