Ies Polska z nową kolekcją Fruit of the Loom!

0

Dystrybutor czołowych marek odzieży reklamowej – poleca w swojej ofercie nową linię Iconic T brandu Fruit of the Loom.

Odzież Fruit of the Loom jest już legendarna! Słynie z wysokiej jakości dostępnej w każdym przedziale cenowym, dla każdej branży i na każdą okazję.  To jedyna marka reklamowa rozpoznawana w sektorze sprzedaży detalicznej.

Podążając za zmieniającymi się potrzebami kientów stworzono całkowicie nową linię – Iconic T.

Miękki materiał z bawełny czesanej to doskonały stosunek jakości do ceny i możliwość wyboru wysokogatunkowej odzieży do promocji, eventów i wielu innych wydarzeń.

Co wyróżnia nowe koszulki Iconic T?

  •        100% bawełny czesanej ring-spun
  •        gramatura 150g/m²
  •        zwężany krój
  •        4 fasony: męski, damski, dziecięcy i dziewczęcy
  •        24 kolory: 17 kolorów podstawowych i 7 typu Marl
  •        4 nowe odcienie: Flame i Cobalt Blue oraz Heather Purple i Heather Burgundy
  •        odrywana metka dla łatwego rebrandingu

Bardziej dopasowane z węższym ściągaczem wokół szyi są idealną propozycją dla preferujących nowocześniejszy styl. Dodatkowo posiadają odrywaną metkę.  Dzięki temu T-shirt Iconic to idealna koszulka dla sektorów handlu detalicznego, internetowego i licencjonowania marek.

Linia Iconic to także koszulki Polo – stylowe i wytrzymałe, oferują to co w marce Fruit of the Loom lubicie najbardziej: jakość, kolor, dostępność i dbałość o szczegóły.

Dopasowana koszulka Iconic Polo jest węższa na całej długości, nadając sylwetce bardziej współczesny charakter.

Szeroka gama kolorów oraz odcienie z palety Marl gwarantują modny i oryginalny wygląd we własnym stylu.

Istnieje spora szansa, że Iconic zostanie Waszym ulubieńcem!

Z ofertą firmy będzie można zapoznać się już 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa na targach FestiwalMarketingu.pl

Ies Polska zaprasza na stoisko C7.

www.iespolska.pl