Jedno miejsce, wiele możliwości |Joanna Trelińska, Terminal Hotel

0

O ofercie przygotowanej dla klienta biznesowego, atutach nowego hotelu we Wrocławiu i debiucie jako dostawca w Strefie EVENT MIX targów FestiwalMarketingu.pl mówi Joanna Trelińska, Sales & Marketing Manager w Terminal Hotel.

Terminal Hotel to nowy obiekt hotelowo-konferencyjny we Wrocławiu, położony w okolicy lotniska. Czy pozycjonujecie się jako obiekt na eventy, imprezy firmowe czy stawiacie raczej na gości indywidualnych?

Nasz oferta skierowana jest przede wszystkim do klienta biznesowego, ze względu na naszą lokalizację. Jak podpowiada nazwa, jesteśmy jedynym hotelem trzygwiazdkowym znajdującym się w najbliższej odległości od lotniska, a także tuż przy węźle Autostradowej Obwodnicy Wrocławia. Wiosną tego roku rozpoczęła się budowa drogi ułatwiającej dojazd i skracającej odległość od lotniska oraz AOW. Dzięki lokalizacji hotelu w tej części miasta klient unika korków i oszczędza czas.

A jakie są atuty centrum konferencyjnego, dlaczego organizatorzy z sektora event & MICE powinni wybierać Terminal Hotel?

Centrum wyróżnia się bogatym zapleczem konferencyjnym oraz możliwościami multimedialnymi. Sala Pioneer wyposażona w ścianę projekcyjną o powierzchni 100 mkw. daje nieograniczony potencjał wizualny. Dzięki ścianie możemy nadać każdemu wydarzeniu indywidualny i niepowtarzalny klimat. Dodatkowym atutem jest usytuowanie sal na parterze, co daje możliwość wprowadzenia samochodu osobowego. Od początku naszej działalności kierujemy się hasłem: „Jedno miejsce, wiele możliwości”.

Podczas imprez gwarantujemy nie tylko opiekę event managera, ale też obsługę techniczną i cateringową oraz serwis porządkowy. Do każdego wydarzenia podchodzimy indywidualnie, biorąc pod uwagę wszystkie sugestie i potrzeby naszych klientów.

Własne zaplecze cateringowe wraz z wypożyczalnią sprawia, że pewnie często Terminal Hotel jest wybierany na imprezy okolicznościowe?

Jak najbardziej, jesteśmy obiektem o nieograniczonych możliwościach, organizujemy konferencje, bankiety, eventy firmowe, targi, wesela oraz wszelkiego rodzaju rodzinne imprezy okolicznościowe. Ze względu na duże zaplecze cateringowe mamy możliwość zorganizowania eventu w każdym miejscu wybranym przez klienta biznesowego czy indywidualnego.

Po raz pierwszy zaprezentujecie się na w Strefie EVENT MIX wrześniowych targów reklamy. Co wpłynęło na decyzję o udziale w imprezie, do tej pory Terminal Hotel uczestniczył w imprezach branżowych typu targi ślubne?

Zdecydowaliśmy się na udział w targach, ponieważ chcielibyśmy przedstawić ofertę naszego obiektu szerszemu gronu odbiorców. Co roku uczestniczymy w Targach Ślubnych i uznaliśmy, że udział w targach eventowych będzie szansą na pozyskanie nowych klientów.
Tematyka programu konferencji EVENT MIX 2017 jest bliska ideologii naszej działalności. Szerokie spectrum poruszanych tematów, pozwoli nam pogłębić wiedzę i doświadczenie zdobywane przez lata. Ponadto liczymy na wymianę spostrzeżeń kolegów z branży oraz poszerzenie kontaktów biznesowych.

Rynek hotelarski w Polsce rozwija się, ciągle powstają nowe obiekty zarówno w klasie ekonomicznej, jak i luksusowej. Jak oceniacie sytuację branży z własnej perspektywy?

Rynek hotelarski rozwija się w Polsce, a zwłaszcza w takich dużych miastach jak Wrocław bardzo prężnie. Powstają nowe hotele, ale przede wszystkim w centrum miasta i jego okolicach co nie wpływa bezpośrednio na nas. Nasz obiekt ma wiele atutów. Na pewno przekonają się o tym odwiedzający targi FestiwalMarketingu.pl. Już 13 i 14 września zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska D16 w EXPO XXI Warszawa.

Rozmawiała Jaga Kolawa

http://www.terminalhotel.pl/

www.festiwalmarketingu.pl