Platforma zleceń i promocji artystów na event – po raz pierwszy zaprezentuje swoją ofertę na FestiwalMarketingu.pl.
Katalog Eventowy to połączenie branży artystycznej i eventowej. Od lat współpracują z czołówką artystów polskiej sceny muzycznej, a ich Impresariat Koncertowy stanowi świetne narzędzie, a także uzupełnienie każdej agencji eventowej. Wśród wykonawców, z którymi współpracują znajdują się znane gwiazdy, zespoły reprezentujące różne gatunki muzyczne, a także wybitni artyści znani z programów telewizyjnych typu „talent show”. W tej chwili współpracują już z ponad 1000 artystów. Dzięki tak bogatej bazie, nawet w krótkim terminie są w stanie znaleźć najciekawsze propozycje w korzystnych cenach, świetnie wpisujące się w klimat i charakter imprezy.
Katalog eventowy to także serwis internetowy będący platformą do wymiany zleceń między organizatorem a podwykonawcą. Jest to świetny sposób na maksymalne skrócenie czasu pracy organizatora, do którego zgłaszają się podwykonawcy, którzy spełniają wymogi, mają wolny termin i są zainteresowani współpracą. W ramach Impresariatu Koncertowego wspierają także oraz opracowują strategię marketingową.
Na targach zaprezentują drukowaną wersję Katalogu, w którym zebrali najciekawszych wykonawców na imprezy – od koncertów po różnego rodzaju eventy.
– Myślę, że to najlepsza okazja aby zaprezentować swoje działania i zachęcić do współpracy – mówi Tomasz Szwecki, szef agencji.
Po szczegóły wystawca zaprasza na stoisko A22 w Strefie EVENT MIX.
FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.
Link do bezpłatnej rejestracji: KLIKNIJ.
Poniżej relacja ze Strefy EVENT MIX 2018: