Katalog PROMO i OOH magazine na Festiwalu

0

Najnowszy numer OOH magazine – kwartalnika poświęconego szeroko pojętej reklamie liczy prawie 170 stron. W numerze który został specjalnie przygotowany na targi Festiwal Marketingu czytelnicy znajdą dodatkowo katalog targowy.

 

W bieżącym wydaniu dużą uwagę skupiamy na branży eventowej: o event marketing i potencjale wydarzeń rozmawiamy z ekspertami branży MICE: Żanetą Berus z EXPO XXI oraz Olgą Krzemińską-Zasadzką z SBE. Tajniki idealnego przepisu na event zdradza nam także Hubert Wisiński z FIESTA Catering.

 

Przeglądamy zwycięskie prace tegorocznego Cannes Lions – konkursu na najlepsze kreacje reklamowe. Tajniki sukcesu reklamowego przybliża nam Jakub Bierzyński z OMD, który otrzymał jak dotąd jedynego Złotego Lwa dla polskiego domu mediowego w tym konkursie, a Monika Borowiecka – Trade Marketing Director w GREY Group mówi o tym jak budować skuteczne strategie komunikacji w miejscu sprzedaży. Bogdan Szladewski ze Staropolanki przybliża kwestie sponsoringu sportowego, a my staramy się zbadać czego sponsorzy oczekują od muzyki analizując ostatnią edycję konferencji muzycznej podczas festiwalu Audioriver.

 

Przyglądamy się także kondycji polskiej marki. Czym jest Branding Narodowy i jaka jest Marka Polska tłumaczy nam Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu SKM SAR, wyjaśniając dlaczego powstał „Manifest Marki Polska”, co tracimy nie inwestując w budowę Polskiej Marki i co moglibyśmy zyskać. W tym temacie także rozważamy kondycję polskich upominków reklamowych w kontekście ich chińskich odpowiedników i szukamy odpowiedzi na to, jak promować się tym co polskie? Na gadżetowej tapecie umieszczamy też niezbędne w biznesie artykuły biurowe i wpisujące się w identyfikację wizualną marki ubrania firmowe.

 

Magazyn będzie kolportowany podczas Festiwalu Marketingu oraz w trakcie road show dla branży reklamowej – PROMO SHOW.

Magazyn można pobrać TUTAJ, bezpłatny egzemplarz można zamówić pod adresem: prenumerata@oohmagazine.pl