Kolekcja Marzipan Books po raz pierwszy na targach reklamy

admin_cyber
02 lut 2024

Marka Marzipan Books należy do firmy PONI, działającej na Litwie, w Łotwie, Estonii, Białorusi i Polsce, która od 2001 roku jest w pełni skoncentrowana na produkcji indywidualnych kalendarzy książkowych i notesów na rynek B2B.

Marzipan Books jest kolekcją kalendarzy książkowych, notesów i akcesoriów biznesowych,  produkowanych zgodnie z wymogami najnowocześniejszych technologii, które można spotkać w wielu państwach Unii Europejskiej. To soczyste pomysły indywidualnej personalizacji prezentów biznesowych. Nie są jadalne, ale apetyczne i oryginalne!

Delikatny, przyjemny w dotyku, ciepły, nowoczesny design, klasyczny, jasny, widoczny, funkcjonalny, wygodny… –  to strumień określeń opisujących kalendarze i notesy Marzipan Books, który można kontynuować w nieskończoność.

– Nasze rozwiązania technologiczne pozwalają zaspokoić potrzeby i oczekiwania każdego klienta. A urozmaicone możliwości personalizacji są w stanie odpowiednio, efektywnie i kreatywnie zaprezentować wizerunek firmy. Jestem przekonana, że nowości kolekcji Marzipan Books przyciągną  uwagę odwiedzających targi i zdobędą uznanie, a uczestnictwo w Festiwalu pomoże nam zapoznać się z nowymi partnerami i doprowadzić do stworzenia wielu ciekawych projektów z nowymi klientami – podkreśla Jana Rothschild, Brand Manager Marzipan Books.

Właściciel marki, firma PONI zaprasza do odwiedzenia stoiska firmy nr B16, aby na własne oczy zobaczyć wspaniałe nowości kolekcji Marzipan Books!

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największe branżowe wydarzenie tego typu w drugiej połowie roku.

Film podsumowujący ubiegłoroczną edycję targów: