Konferencja szkoleniowa Label Innovations – Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium   

0

Etykiety.pl Etigraf  wraz z Api Folie Polska, zapraszają na II edycję konferencji „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”, która odbędzie się w ramach targów FestiwalMarketingu.pl w dniu 14 września br. w EXPO XXI Warszawa.  

Trendy konsumenckie pokazują, że zainteresowanie takimi markami rośnie, wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa. W odpowiedzi na te trendy pojawiają się na rynku marki „pseudo” premium, czyli posiadające tylko część elementów marki premium. Marki masowe również czerpią inspirację ze świata marek premium – oferując konsumentom bardziej ekskluzywny wizerunek, wykorzystując dostępne na rynku uszlachetnienia etykiet i opakowań.

Podczas kolejnej edycji Label Innovations bliżej przyjrzymy się konstrukcji marek premium, ich strategiom, designie graficznym oraz konsumentom je wybierającym. Będzie można poznać historie marek, które osiągnęły sukces rynkowy i dowiedzieć się co stoi za tym sukcesem.

Będzie to doskonały moment na autodiagnozę własnej marki i wnioski.

To właśnie tutaj będzie można zaczerpnąć wiedzę i inspiracje od doświadczonych strategów marek i ekspertów od badań konsumenckich oraz nawiązać cenne kontakty biznesowe.
Podczas najbliższego wydania konferencji zostaną zaprezentowane również nowinki technologiczne, inspiracje graficzne w zakresie uszlachetnienia druku etykiet i opakowań, które skutecznie podkreślą wizerunek marki ekskluzywnej.

Program konferencji skupi się na następujących zagadnieniach:
konstrukcja marki premium i jej strategia – czym różnią się od marki masowej?
– design w projektowaniu graficznym marki premium
co konsumenci najbardziej cenią w markach luksusowych?
7 historii marek, które odniosły sukces na rynku, dzięki zmianie wizerunku
 technologia druku i uszlachetnień w procesie budowania wizerunku marki luksusowej

Uruchomiona będzie pilotażowa edycja programu „Brand Clinic – rzuć wyzwanie ekspertom od marek!” Jeśli firma chce rozwinąć skrzydła swojej marki, potrzebuje wsparcia ekspertów, pomysłów rozwojowych, a nawet rewolucji – koniecznie powinna wziąć udział w programie!

Sprawdź na: https://labelinnovations.pl/program-brand-clinic-rzuc-wyzwanie-ekspertom-od-marek/

Informacje organizacyjne:

  • Czas:14 września 2017 (czwartek) w godzinach 10:00 – 15:00
  • Miejsce: targi FestiwalMarketingu.pl na terenie hali EXPO XXI Warszawa, przy
    Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna B
  • Rejestracja i sprzedaż biletów: labelinnovations.pl oraz www.bilety24.pl
  • Cena biletu na konferencję: 199 zł netto. Można również nabyć bilet na konferencję wraz z pakietem materiałów rozszerzających merytorykę konferencji o storytelling.
  • Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne; catering kawowy.

Konferencja skierowana jest do:
właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,

pracowników firm produkcyjnych z różnych branż używających etykiet na opakowaniach swoich produktów: Marketing Managerów, Dyrektorów Marketingu, Brand Managerów, Product Managerów, pracowników działów marketingu różnego szczebla,  szefów sprzedaży i zakupów, Prezesów oraz Dyrektorów Zarządzających.

Prelekcje poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, badań rynku oraz wdrażania innowacji, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań. Nie tylko będzie można dowiedzieć się „co w trawie piszczy”, ale też jak wykorzystać te informacje w swojej działalności.

Harmonogram konferencji:

 

10:00 – 10:55 Rejestracja i catering kawowy
10:55 – 11:00 Otwarcie konferencji
11:00 – 11:45 Nie można być w połowie premium… czyli o najważniejszej decyzji w życiu marki premium i jej konsekwencjach – Maciej Szroleta,Dyrektor Strategii w Albedo Marketing
11:45 – 12:15 Prezentacja wyników badania eyetracking’owego na wybranej marce produktowej- dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
12:15 – 12:45 7 historii marek z pola walki o design – Marek Rudek, Innovation Insights Director w Nielsen
12:45 – 13:30 Przerwa kawowa
13:30 – 14:00 Wymiar luksusu i prestiżu w świecie etykiet i opakowań – Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf
14:00 -14:45 Między prestiżem a kiczem… granica dobrego smaku i wyrafinowania; David Peters, Creative Development Manager w API Group plc
14:45 – 15:00 Pytania do prelegentów oraz zebranie zgłoszeń do programu BRAND CLINIC – rzuć wyzwanie ekspertom od marek: zakończenie konferencji

 

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

www.labelinnovations.pl