Organizator kładzie duży nacisk na integrowanie uczestników, dlatego w tegorocznej odsłonie przedstawiciele branży reklamowej będą mogli uczestniczyć w otwartej formule konferencji. Każdy chętny, otrzyma zestaw słuchawkowy, który pozowoli mu na komfortowe uczestniczenie i spokojne wysłuchanie prelekcji.
Aktualnie trwają szczegółowe ustalenia z prelegentami dotyczące tematyki wystąpień. W drugiej połowie maja organizatorzy przedstawią agendę.
W dotychczasowych edycjach swoją wiedzą dzielili się między innymi: Paweł Tkaczyk, Dorota Wellman, Natalia Hatalska, Jacek Santorski, Karol Froń, Alicja Cybulska itd.
Poprzednie edycje w filmowych skrótach:
Firmy, które chciałyby zostać sponsorem konferencji mogą zgłaszać swój akces u: magdalena@oohmagazine.pl
Osoby zainteresowane uczestnictwem, w tym roku jedyne co muszą zrobić, to zarejestrować się na targi na stronie FestiwalMarketing.pl KLIKNIJ. A chętni na konferencję MARKETING MIX: TUTAJ.
Rejestracja rusza w czerwcu.
Targi odbywają się w EXPO XXI WARSZAWA.