Marketing w czasach kryzysu w najnowszym numerze OOH magazine

0
  • Wywiady z TOP markami: ING Bank Śląski, Żabka Polska, Netto Polska
  • Nowy dział w magazynie: marketing online, a w nim: kryzysy w social mediach, promocja na LinkedIn, potencjał TikToka
  • Prognozy i predykcje ekspertów: co przyniesie w branży 2021 rok?

W marketing trzeba inwestować w trudnym okresie, bo to może być jedyny sposób, by pokonać recesję. Zatem na temat przewodni tego numeru obrano właśnie „marketing w czasach kryzysu”. W magazynie znaleźć można podsumowania ubiegłego roku i przede wszystkim prognozy na rok bieżący. Co zmieniła pandemia? Jak wpłynęła na działania marketingowe? Jak będzie wyglądać 2021 w branży? Na te pytania starają się odpowiedzieć zaproszeni eksperci.

Numer otwiera zestawienie predykcji dotyczących 2021 roku. Przedstawiciele agencji reklamowych i firm z branży marketingowej przewidują trendy i zmiany, które nastąpią (czytaj więcej). Marketingowcy z Żabka Polska (czytaj więcej), ING Bank Śląski (czytaj więcej) oraz Netto Polska (czytaj więcej), mówią w wywiadach o tym, jak radzili sobie w pierwszych miesiącach pandemii, jakie zmiany w funkcjonowaniu ich firm wymusiła nowa rzeczywistość i jakie działania podjęli, by wspomagać swoje otoczenie biznesowe w tych wyjątkowych czasach.

W swoich felietonach eksperci dzielą się przemyśleniami dotyczącymi kolejnych miesięcy. W numerze znalazło się zestawienie inspiracji gadżetowych (czytaj więcej) i materiałów POS (czytaj więcej), a także całkiem nowy dział magazynu poświęcony marketingowi online. A w nim rozważania o potencjale TikToka (czytaj więcej), błędy w promocji na LinkedIn (czytaj więcej) czy poradniki, jak unikać kryzysów w Social Mediach (czytaj więcej). Nie zabrakło rozważań o reklamie w miejscu sprzedaży (czytaj więcej) czy trade marketingu (czytaj więcej).

Najnowszy numer bezpłatnie można pobrać TUTAJ.