Męski marketing w najnowszym OOH magazine

admin_cyber
02 lut 2024
  • W najnowszym wydaniu: świąteczne inspiracje na prezenty dla klientów i pracowników,
  • Dział event: eventy świąteczne, wartość przemysłu wydarzeń, 
  • ReSTART branży: podsumowanie FestiwalMarketingu.pl / Konferencje Event Mix & Marketing Mix.

W męski świat sportowych zmagań wprowadza nas wywiad z Wicemistrzem Świata, jednym z najlepszych tyczkarzy na świecie i absolutnym rekordzistą kraju – Piotrem Liskiem (czytaj więcej). O reklamie i komunikacji jak zawsze rozmawiamy z dyrektorami marketingu topowych marek. Tym razem przedstawiciel Olimp Labs mówi o inwestycji w technologię i jakość oraz o stworzeniu unikalnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego (czytaj więcej), a o budowaniu konsumenckiego patriotyzmu mówi Dyrektor ds. Public Relations Atlas (czytaj więcej). O reklamach nie tylko dla mężczyzn rozmawiamy z przedstawicielką firmy Durex (czytaj więcej).

Na poszukujących gadżetowych inspiracji czeka blisko 70 propozycji świątecznych artykułów promocyjnych (czytaj więcej), nie zabrakło także propozycji męskich gadżetów (czytaj więcej), a także dedykowanych dla branży budowlanej (czytaj więcej).

I w końcu crème de la crème czyli podsumowanie udanego reSTARTU branży czyli targów FestiwalMarketingu.pl. To już 12. edycja tej imprezy targowej oraz wydarzeń towarzyszących: konferencji MARKETING MIX (czytaj więcej)  i EVENT MIX (czytaj więcej). Warto także zapoznać się ze zwycięskimi pracami w konkursach na najlepsze gadżety reklamowe – SUPER GIFT (czytaj więcej) oraz POS STARS (czytaj więcej) – na najlepsze display’e.

Najnowszy numer można pobrać bezpłatnie TUTAJ.