Odzież reklamowa od JHK Polska Promoefekt po raz pierwszy na targach reklamy

admin_cyber
02 lut 2024

Producent i dystrybutor tekstyliów reklamowych z Buska-Zdroju będzie miał okazję przedstawić na wrześniowych targach najważniejsze produkty ze swojego asortymentu.

W portfolio Promoefekt można znaleźć przede wszystkim koszulki t-shirt, koszulki polo, bluzy, polary. Firma jest głównym dystrybutorem odzieży marki JHK oraz producentem m.in. bluz polarowych.

Wraz ze zbliżającym się początkiem jesieni producent skupi swoją uwagę na odzieży typu polary i bluzy, nie zapominając o najczęściej kupowanych koszulkach  t-shirt.

Na targach będzie można zapoznać się z najnowszymi propozycjami na nadchodzący sezon. Wśród nich znajdzie się POLAR FLRA 340 ze wzmocnieniami na barkach i łokciach oraz trzema kieszeniami na zamek.  Jak również BLUZA SWRA 290 w wersji unisex, która występuje aż w 21 kolorach w rozmiarach od S – 3XL. Na uwagę zasługuje też modna bluza dresowa z kapturem SWRA KNG KANGAROO SWEATSHIRT, występująca w wersjach zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych.

– Podczas naszej prezentacji nie może zabraknąć oczywiście naszego bazowego produktu, którym jest koszulka t-shirt JHK. Jesienią i zimą większa popularnością cieszą się produkty od 170 g do 190 g. Również do haftu proponujemy wyższe gramatury. Jeśli już wspomnieliśmy o hafcie to oczywiście serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług również w tym zakresie. Oprócz haftowania możemy Państwu zaproponować  techniki nadruku jak sitodruk, transfer czy inne – wymienia Mirosław Kowalski, właściciel Promoefekt.

Firma zaprasza do odwiedzenia stoiska E3. A na razie swojej strony internetowej: www.jhkpolska.pl.

– Nasi przedstawiciele podczas targów będą do dyspozycji i odpowiedzą na wszystkie Państwa pytania. Dla naszych gości będziemy szykowali miłe niespodzianki.  Warto się pośpieszyć, bo ich ilość jest ograniczona! – zachęca Mirosław Kowalski.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największe branżowe wydarzenie tego typu w drugiej połowie roku.

Film podsumowujący ubiegłoroczną edycję targów: