Pobierz bezpłatne wydanie najnowszego OOH magazine

admin_cyber
02 lut 2024

Pierwsze w tym roku wydanie OOH magazine, jest już na rynku. Ten wyjątkowy numer ukazał się w rekordowym nakładzie. Poza standardowym nakładem w wysokości 6 tys. sztuk, wydrukowane zostało także kolejne 2 tys. sztuk na specjalne zamówienie. 

Robert Lauterborn, twórca formuły Marketing MIX, powiedział kiedyś na łamach OOH magazine, że to sprzedaż stanowi wsparcie dla marketingu, a nie odwrotnie. Wedle jego słów, zadaniem marketingu jest połączenie tego co oferuje firma, z tym czego potrzebuje klient. Sprzedaż wprowadza zatem w życie strategie marketingowe na zasadzie „jeden do jeden”, podczas pracy i kontaktu z klientami.

W pierwszym w tym roku wydaniu OOH magazine, tematem przewodnim jest właśnie sprzedaż. Branżowi eksperci dzielą się w tym numerze wiedzą o tym, jak słuchać i badać potrzeby konsumentów, co zrobić, by lepiej ich zrozumieć i jak dotrzeć do nich w dobie ogromnego natłoku komunikacji marketingowej. Ten numer ukaże się na dwóch branżowych konferencjach, nierozerwalnie związanych z handlem, którym OOH magazine patronuje: Retail Summit oraz Marketing to Millenials.

Jaka była reklama w 2016 roku, a co czeka nas w branży w 2017? Na to pytanie odpowiadają przedstawiciele agencji reklamowych i rozmówcy wywiadów. W numerze także o tym, jak ciekawą formą reklamy są murale, trendach w opakowaniach dla branży FMCG oraz kreatywnych rozwiązaniach w reklamie OOH. Jak zawsze nie zabraknie nowości branży artykułów promocyjnych, POS i opakowań.

Pobierz bezpłatnie najnowszy numer TUTAJ.