Festiwal Marketingu 2022
W dniach 14-15 września 2022 r. w EXPO XXI Warszawa swoją ofertę zaprezentowali dostawcy artykułów promocyjnych dla branży reklamy i marketingu oraz dostawcy mediów i maszyn. Ponownie na dwóch halach 232 wystawców miało okazję zaprezentować nowości na nadchodzące miesiące oraz – na okres świąteczny.
4100 zwiedzających i 232 wystawców, 2 dni marketingowych inspiracji, kilkaset oddanych głosów w konkursach branżowych i Gala Wystawców z uroczystym wręczeniem nagród POS STARS i Złoty Medal.
Pełne podsumowanie targów można znaleźć TUTAJ.
Relacja filmowa poniżej:
Festiwal Marketingu 2021
W dniach 15-16 września 2021 r. w EXPO XXI Warszawa swoją ofertę zaprezentowali dostawcy artykułów promocyjnych dla branży reklamy i marketingu oraz dostawcy mediów i maszyn. Na targach spotkało się blisko 5100 zwiedzających i 220 wystawców (a łącznie ponad 300 licząc z targami Packaging Innovations). Były to intensywne 2 dni marketingowych inspiracji, premier i nowości. Targom jak co roku towarzyszyły branżowe konkursy. Do konkursu Super Gift zgłoszono rekordową ilość – 122 gadżetów reklamowych. Kolejną odsłonę miał też konkurs POS STARS – na najlepsze displaye reklamowe.
Relacja video z targów:
Foto relacja z wydarzenia TUTAJ.
FestiwalMarketingu.pl 2020
FestiwalMarketingu.pl odbył się 9-10 września 2020 r. w EXPO XXI Warszawa. Wystawcami targów były firmy z szeroko pojętego rynku reklamy: importerzy i producenci artykułów promocyjnych, drukarnie, producenci POS oraz w specjalnej strefie EVENT MIX – firmy eventowe oraz te z rynku MICE. Event dedykowany był przedstawicielom agencji reklamowych, drukarń oraz pracownikom działów marketingu. Targi odbyły się w reżimie sanitarnym z zachowaniem wszelkich obostrzeń.
Więcej zdjęć z wydarzenia: KLIKNIJ
Podsumowanie wydarzenia TUTAJ.
FestiwalMarketingu.pl 2019
Edycja 2019 zgromadziła 260 wystawców i 5600 zwiedzających, którzy reprezentowali tylko i wyłącznie profesjonalistów w branży. Targom towarzyszą wydarzenia dodatkowe: warsztaty, seminaria, pokazy, konkurs Złoty Medal, a także konferencje branżowe.
Zobacz relację filmową z poprzedniej edycji:
Zobacz galerię zdjęciową z poprzedniej edycji:
FestiwalMarketingu.pl 2018
10. edycja imprezy w liczbach:
260 wystawców, 5 tysięcy odwiedzających, liczne wydarzenia dodatkowe jak warsztaty, seminaria, konkurs POS STARS, Super Gift, a także dwie kluczowe konferencje: EVENT MIX poświęcona „Rewolucji w eventach” oraz MARKETING MIX.
FestiwalMarketingu.pl 2017
9. edycja imprezy w liczbach: 250 wystawców, 6 tysięcy odwiedzających, liczne wydarzenia dodatkowe jak warsztaty, seminaria, konkurs POS STARS, Super Gift, a także dwie kluczowe konferencje: EVENT MIX poświęcona skutecznemu event marketingowi oraz MARKETING MIX.
FestiwalMarketingu.pl 2016
Zobacz relację filmową z Festiwalu:
Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań 2015
Blisko dwustu wystawców, wypełnione po brzegi dwie hale EXPO XXI w Warszawie i rekordowa frekwencja. Zakończone wczoraj 7. Targi Reklamy i Poligrafii Reklamowej przyciągnęły tłumy zwiedzających.
Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań 2015 osiągnął zdecydowany wzrost w kontekście zarówno ilości uczestników, jak i zwiedzających. Na Festiwalu pojawiło się 50 nowych wystawców (25% wzrost), a cały event odwiedziło ponad 30% więcej osób niż w 2014 r.
– Z roku na rok widzimy większe zainteresowanie tym wydarzeniem, nasi klienci już na targach pytali o najlepsze lokalizacje na edycję 2016. Cieszy też wysoka liczba premier podczas tegorocznej edycji – 50 firm wystawiło się po raz pierwszy. To dowód, że Festiwal jest liczącą się i konkurencyjną imprezą tego typu – mówiła Monika Opałka z OOH magazine.
Targom towarzyszyły liczne wydarzenia dodatkowe, które przyciągnęły rzesze uczestników – każda konferencja to prawie 200 uczestników. Pierwszego dnia odbyła się konferencja poświęcona promocji w miejscu sprzedaży – Marketing Mix oraz druga dla poligrafii- Print & Win – o technologiach Web2Print. Drugiego dnia targów miała miejsce konferencja poświęcona tematyce trendów w opakowaniach kartonowych – Pack Trends. Podczas obu dni zwiedzający mogli wziąć udział w warsztatach z druku na odzieży prowadzonych przez firmę Viscar, a także warsztatach z druku UV, które na swoim stoisku przeprowadzała firma API.PL. Podczas całego trwania targów „Świat DRUKU” prowadził w ramach Akademii Wiedzy, we współpracy z partnerami, warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.
W ramach Festiwalu odbył się konkurs POS STARS – na najlepsze display’e reklamowe. Pierwszego dnia targów profesjonalne Jury złożone z przedstawicieli branży oceniało zgłoszone ekspozytory, statuetkami zostało nagrodzonych 11 zgłoszeń. Podczas targów miało miejsce uhonorowanie nagrodzonych w konkursie o Złote Medale – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i Oprogramowanie, a także drugi etap konkursu Super Gift – na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego.
Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań 2014 
Ponad 160 wystawców, tysiące gadżetów reklamowych, różnorodne maszyny drukarskie i oryginalne opakowania – to wszystko dla prawie 4 tys. zwiedzających – tak można podsumować 6. edycję Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań, które w tym roku odbyły się w nowej, połączonej formule.
Targi w 2014 r.przeniosły się do większej hali nr 1 w warszawskim Centrum EXPO XXI, bo i wystawców tegoroczna edycja przyciągnęła więcej.
– Z roku na rok widzimy większe zainteresowanie naszą ofertą, najłatwiej jest to mierzalne po sukcesywnie zwiększającej się ilości zarówno wystawców, jak i zwiedzających. Pozwala nam to sądzić, że relacje są dla polskich firm nadal kluczową wartością. Dodatkowo, restrykcyjna selekcja zwiedzających i pre-rejestracja, umożliwia naszym wystawcom spotkania jedynie ze specjalistami z branży – mówił Robert Załupski, dyrektor projektu.
Wśród prezentowanych nowości zwiedzający mogli zapoznać się z różnorodną ofertą skierowaną dla szeroko rozumianej branży reklamowej. Od długopisów, kubków, ekskluzywnej galanterii, produktów ze szkła, kalendarzy, alkoholi, czekoladek, toreb, na bardzo ekskluzywnych i oryginalnych prezentach kończąc. Drugą grupę branżową stanowili przedstawiciele szeroko rozumianego rynku poligraficznego. Największe firmy z sektora prezentowały możliwości maszyn do druku cyfrowego, offsetowego, transferowego, UV i wielkoformatowego, a także druku 3D. Grono wystawców, podobnie jak w zeszłym roku, powiększyło się o firmy z sektora opakowań, producentów i drukarnie z tego segmentu rynku reklamy.
Wartość dodana
Targom towarzyszyły liczne wydarzenia dodatkowe, które przyciągnęły rzesze uczestników. Pierwszego dnia odbyła się konferencja poświęcona technologii Web2Print – Print & Win. Przedstawiciele branży poligraficznej przedstawili słuchaczom najważniejsze zagadnienia internetowych systemów zarządzania pracą i sprzedażą usług drukarni. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się przedstawiciele firm MNUMI, digitalprint.pro, iwarePRINT oraz Key2Print. Drugiego dnia targów miała miejsce konferencja poświęcona tematyce trendów w opakowaniach kartonowych – Pack Trends. Event dedykowany był przedstawicielom agencji reklamowych oraz pracownikom działów marketingu. Celem konferencji było propagowanie innowacyjnych trendów dostępnych na rynku opakowań kartonowych oraz prezentacja najbardziej interesujących wdrożeń, którą zobrazowali przedstawicieli firm: Czteryczwarte Brand Design, Papyrus, Drukarni Multipress, Kursor Horedeńscy oraz Pelc & Partners. Głównym partnerem konferencji była firma International Paper / ALASKA PLUS.
Podczas całego trwania targów „Świat DRUKU” prowadził w ramach Akademii Wiedzy, we współpracy z partnerami, warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.
Na targach można było również nieodpłatnie zasięgnąć porad i konsultacji dotyczących ochrony praw własności przemysłowej w Polsce i Unii Europejskiej, których udzielali rzecznicy patentowi z Kancelarii IP & Law, Małgorzata Zielińska-Łazarowicz i Jarosław Markieta. Uczestnicy odwiedzający targi uczestniczyli także w Akademii Ikonos Car Wrapping. Folie Ikonos były aplikowane na legendarnym Chevrolet Camaro z 1967 roku.
Konkursy branżowe
W ramach Festiwalu odbył się konkurs POS STARS – na najlepsze display’e reklamowe. Pierwszego dnia targów profesjonalne Jury złożone z przedstawicieli branży oceniało zgłoszone ekspozytury. W tym roku Grand Prix konkursu otrzymała firma ATS Display za kreację dla firmy Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o.
Podczas targów miało miejsce uhonorowanie nagrodzonych w konkursie o Złote Medale – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowanie. Zwiedzający w czasie targów mogli również głosować w konkursie Super Gift na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego.
Wśród zwiedzających zostały wylosowane liczne nagrody ufundowane przez wystawców targów. Nagroda główna – kolorowa drukarka biurowa C301dn A4 od firmy OKI powędrowała do Adama Niedziałkowskiego z firmy Dan-Home, który odwiedził targi drugiego dnia.
W gronie zwiedzających znalazły się agencje reklamowe, drukarnie, jak również przedstawiciele firm FMCG, branży farmaceutycznej, kosmetycznej, przemysłowej i tworzyw sztucznych, producenci, dystrybutorzy i technolodzy branży opakowaniowej.
Wydarzeniu towarzyszyło specjalne wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn, największego obecnie kompendium wiedzy na temat druku wielkoformatowego oraz cyfrowego. Po raz ósmy wydano też katalogi PROMO, zawierające bogatą ofertę upominków świątecznych i poligrafii, w dwóch osobnych grzbietach skierowanych do konkretnych grup docelowych – agencji reklamowych i klientów końcowych.
Patronat nad wydarzeniem objęły Polska Izba Opakowań, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych, Polska Izba Druku oraz Kancelaria Rzeczników Patentowych IP & Law.
Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań miał miejsce w Warszawie, 10-11 września 2014 r. Pomysłodawcą i organizatorem targów jest OOH magazine.
Festiwal Marketingu i Druku 2013
Ponad 130 wystawców, tysiące artykułów reklamowych, ogromne maszyny drukarskie, a to wszystko dla prawie 3 tys. zwiedzających – tak można podsumować 5. edycję targów Reklamy i Poligrafii Reklamowej, które w tym roku odbyły się w nowej, połączonej formule.
Festiwal Druku 2012
17-18 października 2012 r. hala Soho Factory w Warszawie zamieniła się w prawdziwą fabrykę druku, gdzie oprócz prezentacji maszyn można było wziąć udział w licznych prelekcjach i szkoleniach. Organizatorem eventu była redakcja OOH magazine.
Festiwal Druk był wyjątkową okazją do zapoznania się z najnowszą ofertą mediów i maszyn do druku wielkoformatowego oraz cyfrowego oraz odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku na event w drugiej połowie roku. Jest to czas kiedy drukarnie poszukują nowych rozwiązań i planują inwestycje na kolejny rok. Festiwal Druku jest eventem, który łączy w sobie formułę targów, szkoleń, warsztatów i prezentacji. Jest to nowatorski projekt, który stworzył dostawcom możliwość do zaprezentowania swojej oferty i jednocześnie syntetycznego przekazania wiedzy na temat różnych technologii druku.
Podczas Festiwalu Druku odbyły się liczne prelekcje, prowadzone przez ekspertów z branży. Gościem specjalnym eventu była znany grafik, plakacista Andrzej Pągowski, który opowiedział o zasadach kreacji materiałów reklamowych. Festiwal Druku był także okazją do świętowania 35. lecia pracy zawodowej grafika.
gifts exclusive 2012
Ponad 50 wystawców, rzesze zwiedzających, kilkaset świątecznych nowości i ponad pół miliona różnych gadżetów – w ten sposób można podsumować 4. edycję targów gifts exclusive, które po raz pierwszy odbyły się w Pałacu Kultury i Nauki.