Firma EXPEN jako wystawca uczestniczy w Festiwalu Marketingu od jego pierwszej edycji. Jest to dla nas najważniejsza impreza targowa w roku. Mam wrażenie że tegorocza edycja była szczególna. I nie chodzi tutaj o organizację, która zawsze jest na najwyższym poziomie czy o rekordową frekfencję, która zaskoczyła wiele osób. Po bardzo trudnym roku była to najbardziej wyczekiwana impreza w branży. Był to czas spotkań, prezentacji, rozmów, których wszystkim tak bardzo brakowało w ostatnim roku. Organizatorzy zapewnili świetne warunki zarówno w hali targowej EXPO jak i podczas Wieczoru Wystawców – Adam Chmielewski – Dyrektor Zarządzający EXPEN.
Dużo ciekawych rozmów, spotkań i niesamowita atmosfera. Tak można po krótce podsumować ostatnią edycję Festiwalu Marketingu. W mojej ocenie najlepszą! Nawiązane znajomości, wypracowane kontakty zaczynają przynosić wymierne korzyści. A oto przecież chodzi w targach, o spotkanie z drugą osobą, przybicie piątki czy spojrzenie w oczy. Później współpraca układa się dużo łatwiej.
Dziękuje OOH, poprzeczkę powiesiliście bardzo wysoko! Do zobaczenia na kolejnych targach! – Łukasz Chęciński, Drukpoznan.pl
Krzysztof Żejmo, właściciel Żejmo & Siatecki podkreśla, że tegoroczny Festiwal był dla nich prawdziwym zaskoczeniem. – Przed targami przeprowadziliśmy badanie wśród klientów, aby upewnić się jaka będzie frekwencja, mimo to ilość odwiedzających bardzo pozytywnie nas zaskoczyła. Nasze stoisko odwiedzili stali klienci oraz wiele nowych firm, poszukujących dostawców i inspiracji. Organizatorzy stanęli na wysokości zadania zapewniając wystawcom, jak i odwiedzającym komfortowe warunki do spotkania. Z naszej perspektywy decyzja o przyjeździe na FestiwalMarketingu.pl 2020 była strzałem w dziesiątkę – dodaje przedstawiciel Żejmo & Siatecki.
– Musimy się nauczyć żyć w „nowej normalności”, w której szczególnie TRZEBA zaDBAĆ o RELACJE. Zespół Inspirion zawsze służy pomocą. Dlatego wzięliśmy udział w Festiwalu. W tym dziwnym roku, właśnie te targi były potrzebne, żebyśmy mogli powiedzieć firmom: obudźcie się! Byliśmy mile zaskoczeni, że tyle firm przyjęło nasze zaproszenie. Choć było ich mniej niż w latach ubiegłych mam wrażenie, że udało nam się zreSTARTować branżę – Jolanta Kempa, wiceprezes w Inspirion Polska.
– Biorąc pod uwagę obecną sytuację pandemiczną, jako branża powinniśmy przykryć się finansową kołderką i pogrążyć się w zimowym śnie. Bardzo szybko może się jednak okazać, że kołderka jest za krótka i zamiast branży odmrozimy sobie palce. Najstarsi górale nie są w stanie przewidzieć, kiedy nadejdzie biznesowa wiosna, dlatego czas zakończyć okres hibernacji, uzbroić się w maski, przyłbice oraz płyny dezynfekujące i przełamać pierwsze lody. Tak też się stało. FestiwalMarketingu.pl niczym Śmiałek Antarktyczny, przebił się przez covidove śniegi i pokazał, że mimo niesprzyjających warunków – nie tylko się da, lecz nawet należy – wyjaśnia Leszek Rymarczuk, z działu marketingu firmy Asgard (właściciela marki Blue Collection).
Marcin Czarnecki, dyrektor handlowy w Drake Krzysztof Kaczor podkreśla, że XII edycja FestiwalMarketingu.pl z założenia miała być dla nich jedną z najważniejszych imprez branżowych w tym roku. –Rzeczywistość spłatała nam jednak figla i okazało się, że być może była to NAJWAŻNIEJSZA impreza targowa od wielu lat! Po kilku bardzo ciężkich dla biznesu miesiącach mieliśmy okazję pokazać naszym partnerom, że nadal jesteśmy uśmiechnięci, pomocni, gotowi do współpracy i że z optymizmem patrzymy w przyszłość. W te 2 dni weszliśmy z przekazem, że najgorsze za nami, a będzie tylko lepiej. I tak będzie! – reasumuje Marcin Czarnecki.
– Jako zupełnie nowa osoba w świecie reklamy muszę przyznać, że FestiwalMarketingu.pl był dla mnie bardzo odkrywczym doświadczeniem – dobrze było móc poznać i porozmawiać osobiście z wystawcami jak i z potencjalnymi Klientami. Niestety w czasach pandemii bezpośredni kontakt wydaje się być ryzykowny – dlatego chciałam pochwalić organizatorów Festiwalu za staranne zadbanie o bezpieczeństwo zarówno wystawców, jak i odbiorców. Dzięki temu każdy mógł czuć się swobodnie i cieszyć się z korzyści, które przynoszą takie inicjatywy – dodaje Weronika Śmigielska, Junior Project Manager w PBS Polska, właściciela marki Fabryka Prezentów.
„Nie mieliśmy żadnych wątpliwości dotyczących naszego udziału w FestiwalMarketingu.pl. Co więcej, zdecydowaliśmy się na blisko 300-metrowe stoisko. Chcieliśmy aktywnie uczestniczyć w procesie odmrażania branży upominków reklamowych. I to nam się udało. Pomimo obaw, frekwencja okazała się bardzo zadowalająca, a organizacja targów była perfekcyjna. Mnóstwo fantastycznych spotkań, merytoryczne rozmowy, ludzie spragnieni bliskich relacji – taki był tegoroczny FestiwalMarketingu.pl” – mówi Tomasz Przewoźnik z grupy Pozytywnie Promocyjni, która zrzesza kilkanaście dostawców upominków reklamowych z całej Polski.
– Chciałbym podziękować i pogratulować całemu zespołowi OOH Magazine za organizację targów przy wszystkich wytycznych sanitarnych. Brawo za determinację. Pokazaliśmy jako branża, że istniejemy, że zbieramy siły i szykujemy się do najważniejszego kwartału w roku. Fantastycznie było spotkać się z Agencjami z całej Polski. To wielki sukces, że impreza odbyła się. Jedynie jestem zaskoczony nieobecnością niektórych dużych firm gadżetowych. Szkoda. Branża szczególnie w takim momencie powinna być razem – mówił Adam Chmielewski z firmy EXPEN.
Całość festiwalowych doświadczeń wyraził również Tomasz Barudin, Sales&Marketing Director w Texet Poland. – Oczekiwania wobec FestiwalMarketingu.pl 2020 były mieszane… To z racji faktu, że nikt z nas nie był pewny czy w obecnej sytuacji pandemicznej nasi klienci zdecydują się na przyjazd w obawie o własne zdrowie. Cały ciężar odpowiedzialności za bezpieczeństwo był po stronie organizatorów, którzy wywiązali się z tego etapu naszym zdaniem bardzo dobrze. Frekwencja w pierwszym dniu była miłym zaskoczeniem, za co dziękujemy naszym klientom. Nikt się nie spodziewał, że w tych dziwnych czasach potrzeba spotkania się (w bezpiecznych warunkach) jest tak duża. Nie ma też sensu robić porównań do zeszłych lat. Uważam że w tych warunkach i czasach, zorganizowanie targów wymagało dużej odwagi i wytrzymania. Dziękujemy tym klientom, którzy nas odwiedzili podczas 2 dni targów oraz organizatorom za sprawną logistykę i dbanie o bezpieczeństwo – dodaje na koniec dyrektor Texet Poland Sp z o.o.
„Targi były nie tylko czasem spotkań z Klientami, sprawdzaniem rynku i trendów. Były też prezentacją nowego właściciela firmy i konsolidacji marek pod jednym logo. Informacje zebrane od Klientów potwierdziły, że kierunek rozwoju obrany po zmianie właściciela był słuszny i ta droga powinna nam przyświecać w najbliższym czasie. Zmiany zajęły nam chwilę, lecz są to działania niezbędne dla klienta i firmy. Wskazuje na to też fakt, że to pierwsza wolna niedziela od targów i pragniemy z tego faktu skorzystać i „dziękujemy wszystkim odwiedzającym, całej ekipie OOH magazine i wszystkim, którzy nas tam wspierali i dbali, by wszystko było w jak najlepszym porządku. Targi przekroczyły nasze najśmielsze oczekiwania.” Klienci, tak jak zawsze – pełen profesjonalizm i konkretne rozmowy. Jak w zeszłym roku wróciliśmy zmęczeni, zachrypnięci i pełni nadziei w tych niepewnych czasach. Dział techniczny OOH magazine, w pełni przygotowany i gotowy do pomocy w każdej chwili. Atmosferę tworzy tam „drużyna RR” – „cały skład stworzył coś czego nie spotkałem na żadnych targach. Byli po prostu z nami – coś wspaniałego. I niezależnie od ilości przywiezionych zamówień – wystawimy się ponownie.” – Paweł Szablewski, BeJoy – pakPOS.
Referencje FestiwalMarketingu.pl 2019
Referencje z poprzednich edycji
Kamil Kalicki, Product Manager, Adsystem
Systemy wystawiennicze to nasza pasja, dlatego ciągle opracowujemy nowe rozwiązania w tej dziedzinie. Stąd też targi FestiwalMarketingu.pl uważamy za bardzo udane, bo pozwoliły nam w pewni zaprezentować nasze możliwości. Doskonała organizacja, dobra lokalizacja, oprawa medialna i liczne wykłady to świetne uzupełnienie oferty organizatora. Ogromnie cieszy nas nagroda Złoty Medal, bo potwierdza, że obrany przez nas kierunek jest właściwy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej imprezy i z pewnością nie zabraknie nas tutaj w przyszłym roku.
Tegoroczna, 8 już edycja targów upłynęła festiwalowo. Nie dość, że pogoda dopisała, to również gości zdecydowanie więcej. Gimnazjalista – mówię tu o wieku targów – niewątpliwie dorósł nie tylko do wydarzenia, ale także do imprez towarzyszących, które wtórowały targom. Jedną z cech które świadczą o jakości targów jest ich atmosfera, przyjemne zmęczenie po, to stan jaki powinien towarzyszyć wystawcom i tutaj było na piątkę. Wieczór z bankietem pełne zawodowstwo, występy, relacje, opieka nad wystawcami i komunikacja z organizatorami bez zarzutu. Można by było posądzić mnie o stronniczość, bo znam organizatora, ale organizuje i uczestniczę w targach od 1985 roku, więc wiem co mówię i stać mnie na szczerość.
Serdecznie dziękujemy całemu zespołowi OOH Magazine za fantastyczną organizację FestiwalMarketingu.pl 2016. Jako debiutujący na tej imprezie wystawca musimy przyznać, że jesteśmy pod ogromnym wrażeniem jakości wydarzenia. Zgodnie uznaliśmy, że FestiwalMarketingu.pl 2016 to najlepsza pod względem organizacji impreza wystawiennicza w Polsce, jaką mieliśmy przyjemność odwiedzić w ostatnim czasie – czy to jako wystawca, czy jako zwiedzający.Na szczególną uwagę zasługują naszym zdaniem takie elementy, jak: ciekawe i wartościowe wydarzenia towarzyszące, możliwość promocji w ramach konkursu POS Stars, fantastycznie zaaranżowana hala wystawiennicza połączona z przestrzenią na wydarzenia towarzyszące (konferencje i gala), duża elastyczność organizatora, jego otwartość i gotowość do udzielania pomocy we wszelkich kwestiach technicznych na bieżąco.
Wszystkie te elementy wpłynęły na naszą ocenę wydarzenia jako niezwykle kulturalnego i na czasie. Polecamy FestiwalMarketingu.pl wszystkim firmom z branży, które cenią jakość w swojej codziennej pracy, jak i w otoczeniu, w którym funkcjonują.
Anna Roszczak, Wiceprezes Zarządu, Asgard
Organizator wykazuje się otwartością na sugestie oraz ogromnym zaangażowaniem w zrobienie dobrej imprezy. Gratulacje raz jeszcze – Festiwal Marketingu to wartościowe i wysokiej rangi targi.
Mirosław Winter, ASTAT Sp. z o.o.
Targi FestiwalMarketingu.pl okazały się dla nas bardzo dobrą inwestycją. Nasza oferta taśm i materiałów samoprzylepnych dedykowana branży reklamowej spotkała się dużym zainteresowaniem ze strony zwiedzających. Doceniamy znakomitą organizację targów, która pozwoliła nam na spotkanie i przeprowadzenie interesujących rozmów z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami. Z niecierpliwością oczekujemy kolejnej edycji.
Jako uczestnik wszystkich edycji Festiwalu bez wątpienia mogę wygłosić pogląd o zdecydowanym rozwoju wydarzenia. Zjawisko umacniania swojej pozycji na mapie najważniejszych imprez targowych w branży, zarówno dla wystawców, jak i zwiedzających jest zdecydowanie zauważalne. Tegoroczna edycja pokazała jak duże jest zapotrzebowanie na spotkanie się środowiska tuż przed gorącym sezonem i zapoznanie się z najnowszą ofertą. Z drugiej strony rosnące zainteresowanie tym wydarzeniem jest też wynikiem działań samego organizatora. Profesjonalizm, spójna wizja kształtu targów i kierunku rozwoju oraz szacunek dla uczestników wydarzenia są bez wątpienia kluczowe w budowaniu znaczenia imprezy. Dobra opinia o targach jest szybko przekazywana, a powstały efekt kuli śnieżnej przyciąga z roku na rok coraz większe grono zainteresowanych. Cały czas zachowywane są przy tym odpowiednie proporcje pomiędzy liczbą zwiedzających a czasem, który wystawca może poświęcić na omówienie współpracy, przedstawienie nowości, czy też przeprowadzenie „krótkich rozmów o życiu”, które w niemniejszym stopniu budują relacje biznesowe nadając im ludzkiego wyrazu. Bardzo często organizatorzy, starając się przyciągnąć jak największą ilość wystawców, prześcigają się w liczbach osób zwiedzających, zapominając jednak, że jest to element, który powinien być w miarę kontrolowany. W tym aspekcie nie zawsze więcej znaczy lepiej. Z punktu widzenia uczestników najważniejsza jest efektywność, to jak wykorzystujemy czas poświęcony podczas takich wydarzeń, czy nasza obecność, to czego się dowiemy, co zobaczymy, z kim porozmawiam wpływa w jakikolwiek pozytywny sposób na nasz biznes. Wykazanie tej efektywności w liczbach jest raczej ciężkim zadaniem. Możemy się przede wszystkim opierać na odczuciach, a te nasze, tak samo jak większość opinii przekazywanych przez zwiedzających zdają się potwierdzać, że obecność na festiwalu w żadnym wypadku nie może być określona jako czas stracony. Bez wątpienia mamy nadal do czynienia z produktem bardzo świeżym, a jednocześnie, mam nadzieję, z produktem, którego termin przydatności szybko nie wygaśnie.
Wojtek Pawłowski, właściciel badge4u
Targi FestiwalMarketingu.pl uważamy za bardzo udane. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wysokiej frekwencji oraz możliwości bezpośredniego kontaktu z klientem, a także, co najważniejsze, z dużego zainteresowania naszymi produktami. Rozmowy na targach są najlepszym sposobem na rozpoczęcie nowych relacji oraz zacieśnienie tych już istniejących. Raz jeszcze dziękujemy za przyznaną nam nagrodę, która mogliśmy wyeksponować na naszym stanowisku oraz za miłą atmosferę i sprawną organizację.
W targach FestiwalMarketingu.pl, mieliśmy przyjemność uczestniczyć po raz pierwszy. Oczekiwania BIURFOL Personal spełniły się w 110% – pierwsze zapytania ofertowe pojawiły się już drugiego dnia imprezy, a zainteresowanie naszymi produktami znacząco wzrosło. Targi były świetną okazją na przedstawienie naszych możliwości potencjalnym kontrahentom oraz doskonałym pretekstem, aby omówić w miłej atmosferze dotychczasowe działania z naszymi klientami. Wielki plus za wzorową organizację
Monika Lebryk , Graphic Designer, BODMAN
FestiwalMarketingu.pl umożliwia nam spotkanie z naszymi klientami, zarówno potencjalnymi jak i dotychczasowymi. Dzięki organizatorom możemy zaprosić ich na swoje stoisko, porozmawiać w miłej i kameralnej atmosferze. Wrześniowe targi pozwalają również na bezpośredni kontakt z naszymi dostawcami oraz agencjami prężnie działającymi w branży. Organizatorzy dbają o to, aby zwiedzającymi były wyłącznie osoby związane z branżą marketingu oraz reklamy, co jest dla nas niezwykle istotne.
Karol Boba, Managing Director, Elasto form Polska sp. z o.o.
Już po raz kolejny mieliśmy okazję wystawiać się podczas FestiwalMarketingu.pl. Z każdym rokiem impreza zyskuje na popularności. Tym razem nasze stoisko odwiedziło o blisko 20% więcej klientów niż w roku poprzednim – jesteśmy bardzo zadowoleni z tego rezultatu. Dzięki targom organizowanym we wrześniu mamy możliwość prezentacji nowości produktowych takich jak: skrobaczki i ślizgacze dedykowane na sezon zimowy. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się również produkty stricte świąteczne – np. kalendarze adwentowe. Festiwal jest obowiązkowym punktem zarówno dla odwiedzających, jak i wystawców. Do zobaczenia za rok!
Anna Śliwińska, sales & Marketing Manager, Falk&Ross Group Polska sp. z o.o.
W tegorocznym FestiwalMarketingu.pl wzięliśmy udział po raz pierwszy, traktując go jako możliwość przedstawienia naszej oferty odzieży promocyjnej przed sezonem jesienno-zimowym. Całe wydarzenie oceniamy bardzo pozytywnie. Organizatorzy zaprezentowali się na bardzo wysokim poziomie, zarówno od strony organizacyjnej, jak i promocyjnej całego wydarzenia. Jako wystawca, dzięki festiwalowi, pozyskaliśmy grupę nowych odbiorców, z którymi już udało nam się nawiązać współpracę. Właściwa organizacja FestiwalMarketingu.pl pozwoliła również poświęcić odpowiednią ilości czasu każdemu z odwiedzających klientów, bez zbędnego pośpiechu. Istotnym elementem tych targów jest wysoki „współczynnik jakości do ceny” oraz efektywność całego wydarzenia. W kolejnych latach planujemy kontynuację współpracy z organizatorem targów.
Maja Pietkiewicz, Friends
Jesteśmy uczestnikiem FestiwalMarketingu.pl oraz Promo Show od ich pierwszych edycji, widzimy zatem jak oba wydarzenia rozwijają się i nabierają rozpędu. Każdego roku zwiększa się liczba uczestników – wystawców i zwiedzających. Myślę, że mają na to wpływ świetna organizacja i promocja imprez, wyjątkowe wsparcie ze strony organizatora, a także towarzyszące konferencje, z wciąż nowymi i ciekawymi prelekcjami, będące doskonałym uzupełnieniem wydarzeń. To idealny czas na prezentacje ofert w branży reklamowej, także ze względu na zbliżający się okres Świąt Bożego Narodzenia i koniec roku.
Piotr Zieliński właściciel GIFT STAR & Pro-USB oraz POLSKIEJ SZKOŁY FUTBOLU
Warszawskie targi FestiwalMarketingu.pl to profesjonalna impreza poświęcona branży reklamowej. W tym roku odbyliśmy dużo konkretnych rozmów. W porównaniu z tamtym rokiem zanotowaliśmy większa liczba wystawców. Bywamy na kilku podobnych imprezach w Polsce i myślę, że FestiwalMarketingu.pl w Warszawie ma szansę, by stać się wiodącą imprezą dla całej branży.
Mariusz Nalbert, Dyrektor sprzedaży i Marketingu, Inner-Tomar
Impreza targowa zorganizowana wzorowo, a mogę to powiedzieć ze względu na kilka szczegółów. Po pierwsze, stoisko było przygotowane idealnie, a osoby, które pomagały od strony technicznej były nadzwyczaj uprzejme i pomocne. Po drugie, dwa dni targowe przełożyły się na większą intensywność spotkań i tym samym brak nudy w trzecim dniu. Po trzecie, nie kończyliśmy targów w piątek, co zawsze powodowało trudniejszy powrót do domu. Po czwarte, zorganizowanie wieczoru wystawców na terenie targów było genialnym pomysłem. Po piąte – termin wrześniowy nam odpowiada zdecydowanie bardziej niż początek roku. Pierwsze uczestnictwo, ale nie ostatnie.
Tomasz Krawczyk, Specjalista ds. Marketingu w Mitko Sp. z o.o.
Tegoroczne targi organizowane przez OOH magazine wyróżniały się przede wszystkim porządkiem. Pomysł z podziałem wydarzenia na Festiwal Druku oraz Festiwal Marketingu i rozmieszczenie poszczególnych wystawców na dwóch halach, był według mnie strzałem w dziesiątkę. Tegoroczna edycja targów była większa niż w poprzednim roku. Mówią o tym zarówno dane o liczbie odwiedzających, jak i wystawców. My odczuliśmy to zarówno na firmowym stoisku, jak i w rozmowach z klientami i innymi wystawcami. Targi te wyrastają na coraz bardziej liczącą się imprezę w branży druku, reklamy i marketingu w Polsce.
Krzysztof Uruski, Dyrektor Handlowy, Noex Sp. z o.o. Sp. k.
Targi są organizowane bardzo profesjonalnie. Cała procedura uczestnictwa w targach jest przeprowadzona składnie i przebiega w sposób szybki, z dużym zaangażowaniem koordynatorów ze strony organizatora. Stoiska są zaprojektowane z dołożeniem wszelkich starań. Na uwagę zasługuje duża liczba osób odwiedzających. Polecam to wydarzenie potencjalnie zainteresowanym firmom.
Katarzyna Wojniak, Dyrektor Generalny Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych
Śmiało można przyznać, że FestiwalMarketingu.pl zapisał się już na stałe w kalendarzu jako jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych drugiej połowy roku. Z roku na rok wydarzenie przybiera na sile, o czym niewątpliwie świadczy bardzo dobra promocja wydarzenia, wzrost liczby wystawców i zwiedzających FestiwaluMarketingu.pl 2016. Podczas wydarzenia m.in. zwiedzający mogą zapoznać się z najnowszą ofertą świąteczną producentów/importerów artykułów promocyjnych, co jest niezmiernie istotne przed najgorętszym okresem w naszej branży i największym zapotrzebowaniem na upominki reklamowe. Organizatorom gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.
Piotr Tatarek , Export Sales Manager, RITTER-PEN Sp. z o.o.
Firma RITTER-PEN Sp. z o.o. po raz drugi uczestniczyła w targach FestiwalMarketingu.pl organizowanych przez OOH magazine. Za każdym razem byliśmy pod wrażeniem profesjonalnej organizacji, a dzięki świetnej kampanii reklamowej, targi cieszyły się dużą frekwencją na naszym stoisku. Z pewnością targi były bardzo dobrą okazją do zaprezentowania naszej firmy na rynku, a organizatorzy dbali o komfort i dobrą atmosferę wystawców. Chcemy również podkreślić, że zawsze otrzymywaliśmy pełną i rzetelną informację na czas. Z przyjemnością polecamy OOH magazine, jako sprawdzonego oraz zaufanego partnera. Na pewno nie zabraknie naszej firmy w kolejnych edycjach targów.
Robert Jurczak, Dyrektor Handlowy, Studio55 & Smart Tent
To nasz pierwszy udział w FestiwalMarketingu.pl w Warszawie. Targi były dla nas okazją do zaprezentowania nowej linii produktów szczelnie pompowanych o nazwie AirMachine. Minione targi były dla nas także czasem spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami, a także miejscem wymiany doświadczeń z branży. Miłym zaskoczeniem są także pierwsze zamówienia od klientów którzy odwiedzili nas podczas tegorocznej wystawy. Podobała nam się formuła targów i ich przygotowanie od strony organizacyjnej. W naszej opinii targi rozwijają się i wzmacniają swoją pozycję wśród tego typu imprez, nie wykluczamy udziału w przyszłorocznej edycji.
Joanna Stanowicka-Ozga, Marketing Manager, TAKT Sp. z o. o.
FestiwalMarketingu.pl to już kolejna edycja targów, w której wzięliśmy udział. To impreza, które daje szerokie możliwości pokazania swojej oferty. W naszym przypadku największym zainteresowaniem cieszyły się towarzyskie gry planszowe z rysunkami Andrzeja Mleczki – GIERKI MAŁŻEŃSKIE, KORPORACJA, KARIERA POLITYCZNA – za które otrzymaliśmy Nagrodę Publiczności z konkursie SUPER GIFT! Podsumowując – świetna impreza, doskonała organizacja, profesjonalna obsługa! FestiwalMarketingu.pl – nie mogło nas tam zabraknąć!
Tomasz Barudin, Dyrektor sprzedaży i Marketingu, Texet Poland sp. z o.o.
Co roku we wrześniu mamy wiele różnych propozycji i planów związanych z promocją świątecznej oferty dla naszych agencji w całej Polsce. Ciężko wybrać… możemy sami starać się dotrzeć do klientów (i to robimy na co dzień) czy zorganizować w kilku dostawców własny road show, ale to kosztuje dużo więcej niż targi. W tym roku postawiliśmy wszystkie karty ponownie na FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa. Jak się okazało, była to idealnie trafiona inwestycja. Frekwencja dopisała, bardzo profesjonalna organizacja i co najważniejsze, najlepsza jak dla mnie i chyba wielu wystawców, impreza wieczorna na terenie targów. Organizator zamienił część hali w nocny kameralny klub z zespołem muzycznym podającym coraz to lepsze klasyczne przeboje, do których można było spokojnie porozmawiać z przyjaciółmi z branży przy dobrym winie i przepysznym jedzeniu. Ważne, że pojawiają się także rzeczywiście świadomi klienci końcowi, którzy szukając inspiracji kierowani są przez nas do agencji reklamowych. Nie ma zbieraczy i męczących, przypadkowych rozmów. Myślę, że FestiwalMarketingu.pl przy takiej obsłudze stanie się kluczową imprezą wrześniową dla naszej branży. Polecam innym dostawcom, którzy jeszcze w tym roku mieli wątpliwości. To naprawdę dobrze zainwestowane pieniądze w dwa dni targów w jednym miejscu.
Krzysztof Żejmo, współwłaściciel Żejmo & Siatecki s.c.Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w tegorocznej edycji FestiwalMarketingu.pl i PromoShow. Zgodnie z naszymi oczekiwaniami, nawiązaliśmy wiele nowych kontaktów oraz mieliśmy możliwość spotkania się naszymi obecnymi klientami. Szczególnie chciałem podkreślić bardzo dobrą organizację targów oraz fakt, że rosną one z roku na rok, stając się bardzo ważnym wydarzeniem w kalendarzu imprez branży reklamowej.
FestiwalMarketingu.pl 2015
Joanna Stanowicka-Ozga, TAKT
Dla Nas Trendem jest JAKOŚĆ i to samo można powiedzieć o wrześniowym Festiwalu, w którym uczestniczyliśmy. Targi dały Nam możliwość pokazania szerokiej oferty druku opakowań kaszerowanych dowolnymi okleinami z zastosowaniem różnego rodzaju uszlachetnień, książek oraz innych produktów poligraficznych. A ponieważ PROJEKTUJEMY, DRUKUJEMY, TŁOCZYMY, PAKUJEMY… więc – nie może Nas tam zabraknąć i w tym roku!
Piotr Tatarek, RITTER-PEN
Targi w Warszawie były bardzo owocne dla naszej firmy i można nas na stałe wpisać do kalendarza na kolejne edycje. Osobiście to jako wystawca nigdy nie byłem na tak extra zorganizowanych targach – jestem pod ogromnym wrażeniem.
Adam Jastrzębski, Axxel
Bardzo udane targi – mieliśmy dużo fajnych klientów, a w kilka dni po – pierwsze zamówienia. Bardzo podoba mi się jakość organizacji i bardzo dobry styl całej targowej “oprawy” którą przygotowuje OOH magazine .
Piotr Zieliński, Właściciel GIFT STAR & Pro-USB
Tegoroczne targi pokazały, że trwa rozwój tej imprezy. Mamy do dyspozycji większą halę oraz większą liczbę zarejestrowanych wcześniej zwiedzających. Pogoda dopisała, więc pojawiło się więcej potencjalnych Klientów. Imprezie towarzyszyło szereg działań promocyjnych, które na pewno pomogły w odniesieniu kolejnego sukcesu przez Organizatora targów. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku również będziemy obecni na liście Wystawców i znowu będziemy mogli pokazać nasze innowacyjne rozwiązania w produkcji smyczy reklamowych (GIFT STAR) i oraz imporcie urządzeń USB (Pro-USB). DO ZOBACZENIA!
Tomasz Barudin, Texet Poland
Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej edycji targów. Uczestnictwo w nich było przyjemnością. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się nasze upominki świąteczne (marka Sagaform i DJ) oraz odzież reklamowa dostosowana do nadchodzącej pory roku – kurtki i softshelle z naszej oferty James Harvest i D.A.D okazały się prawdziwym hitem, podobnie jak nowa kolorystyka produktów z linii Printer Essentials. Na uwagę zasługuje świetny rozkład stoisk i szerokie alejki, które przełożyły się na dużą ilość odwiedzających.
Mirosław Lukoschek, Prezes L-Shop-Team Polska Sp. z o.o.
Już po raz kolejny mieliśmy przyjemność uczestniczyć w Festiwalu i po raz kolejny wróciliśmy z targów zadowoleni. Jesteśmy dystrybutorem tekstyliów do znakowania i dla nas sąsiedztwo branży drukarskiej jest niewątpliwą zaletą. Warta pochwały jest bez wątpienia dobra selekcja i identyfikacja odwiedzających, a specjalne kolorowe identyfikatory z podziałem na drukarnie, agencje reklamowe i klientów końcowych zdecydowanie ułatwiają pierwszy kontakt. Doceniamy również możliwość przerzucenia na organizatorów ciężaru związanego z wydrukiem i oklejaniem stoisk, w tym nawet stoisk standardowych.
Paweł Rydzewski, Członek Zarządu firmy Macma Polska Sp. z o.o.
Z przyjemnością wzięliśmy udział w Festiwalu Marketingu Druku & Opakowań w Warszawie. Była to dla nas okazja do zaprezentowania oferty świątecznej oraz nowości gadżetowych na 2015 rok. Targi były dla nas czasem spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami, a także miejscem wymiany doświadczeń i wiedzy z obszaru szeroko pojętej branży reklamowej. W naszej opinii targi rozwijają się i wzmacniają swoją pozycję wśród tego typu imprez, dlatego planujemy kontynuować naszą współpracę podczas przyszłorocznej edycji.
Alina Shkliaruk, DEONET Sp. z o.
Festiwal oceniam bardzo dobrze. Jak zawsze była to świetna okazja, by spotkać się z klientami. Organizacja na wysokim poziomie za rozsądne pieniądze.
Maciej Nowak, USB System
Targi Festiwal Marketingu Druku & Opakowań był dla nas udana imprezą. Przyjazna atmosfera pozwalała aby spokojnie i bez pośpiechu porozmawiać z osobami odwiedzającymi targi. Podobało nam się, że zwiedzający są wyselekcjonowani i dobrze oznaczeni, dzięki czemu łatwo odróżnić np. klientów końcowych od agencji reklamowych. Dużym atutem targów jest wrześniowy termin, tuż przed szczytem sezonu, jest to idealny moment na zaprezentowanie nowości.
Małgorzata Sikorska, Jaguar
Organizacyjnie targi zrobiły na nas bardzo dobre wrażenie. Szczególnie podobał nam się pomysł weryfikacji odwiedzających przy wejściu i ich podział na odpowiednie grupy klientów (agencja, hurtownia itp.) Ułatwiło to znacznie komunikację wystawców z klientami. Mamy nadzieję, że targi będą rosły w siłę i będą skupiać rokrocznie coraz większą liczbę zarówno wystawców jak i odwiedzających. Tego życzymy zarówno sobie jak i organizatorom.
Michał Bartkowiak, Axpol Trading
Październik – grudzień to tzw. „gorący sezon” dla naszego rynku. Targi, ich termin i charakter, stworzyły nam zatem idealną możliwość prezentacji wielu nowości z oferty świątecznej. To co odróżnia te targi od innych podobnych wydarzeń to z pewnością możliwość przeprowadzenia , w komfortowych warunkach, dłuższej rozmowy z klientem, co jest szalenie istotne w kontekście utrzymania dobrych relacji biznesowych.
Cezary Kodym, I-DROPS SP. z o.o.
W imprezie organizowanej przez OOH magazine uczestniczymy już po raz kolejny i jesteśmy dobrej myśli, że przyniesie nam to same korzyści jak po poprzednich edycjach. Mimo zmiany nazwy i klimatu z klubowego na typowo targowy, jest to idealna okazja do spotkania z klientami tuż przed gorącym okresem świątecznym i przy okazji możliwość zaprezentowania nowości. Co ważne, nie uległa zmianie formuła targów, odwiedzający to bardzo dobrze wybrana grupa agencji i klientów ostatecznych co sprawia, że rozmowy są rzeczowe i mogą przynieść wymierne korzyści obu stronom. Dobra lokalizacja targów sprawia, że odwiedzający mogą bez problemów dotrzeć na miejsce, a zaoszczędzony czas wykorzystać na lepsze zapoznanie się z ofertą wystawców. Na uwagę niezmiennie zasługuje także przemiła i kompetentna obsługa targów która czuwa nad zadowoleniem wystawców i odwiedzających – oby tak dalej.
Adam Urbaniak, MM Brown Polska Sp. z o.o. Sp.K.
Impreza targowa była dobrze przygotowana pod względem organizacyjnym. Mogę z czystym sumieniem polecić udział w targach wszystkim firmom z branży reklamowej. Udało się pozyskać kilka ciekawych kontaktów biznesowych oraz wymienić doświadczeniami, opiniami z osobami z branży . Reasumując, czekamy z niecierpliwością na następną edycję.
Ewa Brzostek-Ciarcińska, KDS
Festiwal Marketingu i Druku pokazał trendy w sferze reklamy i tworzenia wartości dodanej w nowoczesnym podejściu do marketingu. Wiele firm zaskoczyło kreatywnością oraz nowatorskim wykorzystaniem technik druku. Jak zawsze na tego typu imprezach, największą wartością okazali się sami zwiedzający. Duże grono odwiedzających oraz samych wystawców, stało się doskonałą okazją do wymiany wzajemnych obserwacji i doświadczeń. Sprzyjająca atmosfera do rozmów pozwoliła na zbudowanie efektywnych i długoterminowych relacji biznesowych.
Maja Pietkiewicz, Senator Polska
Koncepcja tegorocznych wrześniowych targów była odmienne niż w poprzednich edycjach.Dzięki połączeniu dwóch imprez w Festiwal Marketingu i Druku, mieliśmy okazję spotkać się z klientami o innym profilu niż dotychczas. Odnotowaliśmy spore zainteresowanie naszymi produktami firm oferujących znakowanie artykułów promocyjnych. Dodatkowo miłą niespodzianką było zwycięstwo naszego produktu NAUTIC TOUCH PAD PEN w konkursie Super Gift 2013, w kategorii cenowej 5-20 zł. Dziękujemy serdecznie wszystkich głosującym.
Alina Shkliaruk, DEONET Sp. z o.o.
I kolejne udane targi już za nami. Dużo pracy tuż po, jest to jeden ze wskaników sukcesu na Festiwalu Marketingu i Druku 2013. Poziom organizacji jest co roku na wyższym poziomie. Jako wystawca chcemy podziękować organizatorom za zadbanie o wszystkie szczegóły, co znacznie oszczędza czas uczestników. Oczywiście serdecznie dziękujemy naszym wszystkim klientom, którzy przyjechali, żeby nas odwiedzić i porozmawiać o współpracy w przyjemnej atmosferze i dobrych warunkach do prezentowania nowości z gamy produktów DEONET.
Jolanta Kempa, Inspirion Polska
Firma Inspirion Polska po raz kolejny wzięła udział w targach organizowanych przez OOH magazine. Tegoroczne targi miały kameralny charakter, co sprzyjało premierowej prezentacji Platformy B2B, dodatkowo przedstawiliśmy ofertę świąteczną i rozszerzone możliwości naszej drukarni. Profesjonalne otoczenie biznesowe premiowało indywidualne rozmowy. Życzymy naszym Klientom wielu zamówień inspirowanych naszą ofertą.
Anna Roszczak, ASGARD Sp. z o.o.
Na targach Festiwal Marketingu wystawialiśmy się po raz pierwszy. Liczyliśmy na spotkania z dotychczasowymi klientami oraz na pozyskanie nowych. Wśród odwiedzających było sporo agencji reklamowych jak również drukarnie i klienci końcowi. Liczba odwiedzających była umiarkowana, ale zgodna z naszymi oczekiwaniami. Mieliśmy możliwość spokojnej rozmowy z klientami i zaprezentowania nowości.
Piotr Adamczyk, „STEFANIA” Zakład Galanterii Skórzanej
Tegoroczny Festiwal Marketingu i Druku, był wspaniałą okazją, aby spotkać się z dotychczasowymi klientami, ale również pozyskać nowych. Podczas 2-dniowej imprezy nasza firma zaprezentowała szeroki wybór galanterii skórzanej, w tym nową, innowacyjną kolekcję ID Protect System. Jest to wyjątkowa linia produktów, w której zastosowana została unikalna technologia zabezpieczenia danych RFID. Kolekcja wzbudzała bardzo duże zainteresowanie wśród odwiedzających, a sam produkt z tej kolekcji, męski portfel 304M został wyróżniony został nagrodą SUPER GIFT 2013 w kategorii produktów 50-100 PLN.
Tatiana Duraj-Fert, VERUS Łukasz Nowak, Janusz Nowak S.C.
Festiwal Marketingu i Festiwal Druku jest ciekawym przedsięwzięciem, które dobrze wpisuje się w rynek B2B. Formuła i charakter imprezy odpowiada potrzebom zarówno wystawców jak i zwiedzających. Sukces festiwalu tkwi w dobrze opracowanej strategii komunikacji pomiędzy wystawcą – organizatorem – zwiedzającym. Ważną rolę odgrywa również termin imprezy, który idealnie wpisuje się w kalendarz potrzeb związanych ze Świętami Bożego Narodzenia oraz kończącym się rokiem kalendarzowy.
Radosław Żak, Smart Cover
Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w Festiwalu Marketingu. Dobrym rozwiązaniem jest identyczna zabudowa dla wszystkich wystawców. Przyjeżdżamy na gotowe do prezentacji produktów stoiska, a nie ponosimy kosztów za indywidualną zabudową. Zajmujemy się pokazywaniem naszej oferty, a nie wyścigiem kto ma lepsze stoisko. Idea godna polecenia innym organizatorom.
Rafał Czyż, RASTER
Targi oceniamy pozytywnie. Zgodnie z naszymi oczekiwaniami, dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyła się nasza nowość na rynku reklamowym – emblematy MULTISTICK. Na naszym stoisku mieliśmy okazję prezentacji ich innowacyjności, polegającej na możliwości ich wielokrotnego odklejania i przyklejania do dowolnego podłoża bez pozostawiania śladów.
Za rok więc też będziemy.
Magdalena Kupis, PPHU Meblex
Pragniemy gorąco podziękować organizatorom Festiwalu Marketingu i Druku za umożliwienie nam uczestnictwa w targach. Mieliśmy okazję zaprezentować nasze produkty i nawiązać wiele interesujących kontaktów biznesowych, które już przekładają się konkretne zamówienia. W naszej opinii organizatorzy wykazali się profesjonalizmem i rzetelnością. Mamy nadzieję, że w następnej edycji również weźmiemy udział.
Kamil Kalicki, Adsystem
Targi w dużej mierze spełniły nasze oczekiwania. To doskonała możliwość na spotkanie się w gronie specjalistów i na wymianę doświadczeń. To także okazja prezentacji naszych systemów wystawienniczych wszystkim, którzy targi odwiedzili. Zwłaszcza Vario za które otrzymaliśmy Złoty Medal. Festiwal okazał się dla nas niezwykle owocny i z pewnością pojawimy się na nim w następnym roku.
Jolana Kempa, Vice Prezes, Insprion Polska
Firma Inspirion Polska, mając na uwadze poprzednie projekty gifts exclusive, wzięła udział również w tegorocznej edycji targów i dobrze je wykorzystała. Zespół firmy INSPIRION miał okazję, oprócz nowej oferty na sezon jesienno/zimowy, przedstawić także nowe możliwości swojej drukarni. Jesteśmy zadowoleni z licznych odwiedzin naszego stoiska.
Anna Choroszczak, Easy Gifts
W 2012 r. prezentacja katalogu świątecznego miała wyjątkową oprawę – odbyła się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie podczas targów gifts exclusive. Nawiązaliśmy wiele owocnych kontaktów handlowych, spotkaliśmy się ze stałymi klientami w atmosferze nieformalnej. Nie były to duże, ale za to bardzo udane targi.
Stanisława i Andrzej Talbierz, Zakład Galanterii Skórzanej „STEFANIA” Export-Import
Firma Stefania już od kilku lat bierze udział w targach GIFTS EXCLUSIVE. Jesteśmy bardzo zadowoleni z organizacji imprez oraz profesjonalnej obsługi. Organizatorzy są zawsze pomocni, solidni i godni zaufania. Targi z roku na rok cieszą się coraz większym uznaniem, przekłada się to na większą liczbę zwiedzających a tym samym na większą ilość składanych zamówień.
Mirosław Wiszniewski, Macma Polska
Firma Macma Polska Sp. z o.o. uczestniczy w targach gifts exclusive od samego początku ich istnienia. Jest toi wydarzenie, w którym bierze udział wielu specjalistów z szeroko pojetej branży reklamowej. Tegoroczne spotkania w targach zaowocowały nowymi kontaktami biznesowymi oraz cenną wymianą doświadczeń. Jesteśmy zadowoleni z obsługi targów oraz kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za ich realizację.
Piotr Zieliński, GIFT STAR oraz Pro-USB
Po zakończeniu targów gifts exclusive 2012 od razu pojawiły się zamówienia, które wiemy, że były poprzedzone rozmowami na naszym stoisku. To przecież każdego wystawcę cieszy najbardziej. Liczące się firmy w branży znowu pokazały, że nawet w dobie globalnego spowolnienia są w stanie oferować i sprzedawać na zadowalającym poziomie.
Cezary Kodym, Office Collection
W targach gifts exclusive 2012 uczestniczyliśmy po raz kolejny i przyniosło nam to same korzyści w postaci wielu nowych zadowolonych klientów. Jest to idealna okazja do spotkania z klientami tuż przed gorącym okresem świątecznym i przy okazji możliwość zaprezentowania nowości. Co ważne, odwiedzający to bardzo dobrze wybrana grupa agencji i klientów ostatecznych co sprawia, że rozmowy są rzeczowe i mogą przynieść wymierne korzyści obu stronom. Dobra lokalizacja targów sprawia, że odwiedzający mogą bez problemów dotrzeć na miejsce a zaoszczędzony czas wykorzystać na lepsze zapoznanie się z ofertą wystawców. Na uwagę zasługuje także przemiła i kompetentna obsługa targów która czuwa nad zadowoleniem wystawców i odwiedzających – oby tak dalej…
Tomasz Górski, Fresh Drink
Targi bardzo udane, większość osób odwiedzających były zainteresowane konkretnymi ofertami, a nie tylko rozdawanymi gadżetami, jak to ma miejsce na innych targach. Bardzo miła atmosfera i fajny klimat.
Adam Chmielewski, Dyrektor Zarządzający EXPEN S.C.
Według nas impreza z roku na rok coraz bardziej się rozwijają przyciągając większe grono klientów – zarówno naszych bezpośrednich czyli Agencje Reklamowe, jak i klientów końcowych, którzy mają możliwość zapoznania się z nowościami na rynku gadżetów reklamowych. Świetnym pomysłem było powiązanie targów z prezentacjami Piotra Tymochowicza oraz wręczeniem nagrody Diamenty Reklamy. Wydarzenia te spowodowały większe zainteresowanie imprezą przez media co miejmy nadzieję przełoży się również na popularyzację gadżetów jako nośnika reklamy.