Ponad 130 wystawców, tysiące artykułów reklamowych, ogromne maszyny drukarskie, a to wszystko dla prawie 3 tys. zwiedzających – tyle udało się zmieścić w relacji filmowej obrazujacej dwa dni Festiwalu Marketingu i Druku.
Wśród prezentowanych nowości zwiedzający mogli zapoznać się z różnorodną ofertą artykułów promocyjnych, drugą grupę branżową stanowili przedstawiciele szeroko rozumianego rynku poligraficznego. Do grona wystawców dołączyli w tym roku również producenci opakowań, drukarnie z tego segmentu rynku reklamy – m.in. drukarnie etykiet oraz dostawcy mediów i maszyn.
Targom towarzyszyły wydarzenia specjalne – konferencje tematyczne i całodniowa konferencja poświęcona 6ematyce web2print. W ramach festiwalu odbył się także konkurs POS STARS – na najlepsze display’e reklamowe. Uhonorowano także nagrodzonych w konkursie o Złote Medale – na najbardziej innowacyjne produkty. Zwiedzający w czasie targów mogli również głosować w konkursie Super Gift na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego.
W gronie zwiedzających znalazły się agencje reklamowe, drukarnie, jak również przedstawiciele firm FMCG, branży farmaceutycznej, kosmetycznej, przemysłowej i tworzyw sztucznych, producenci, dystrybutorzy i technolodzy branży opakowaniowej.
Relację filmową z Festiwalu Marketingu i Druku 2013 można obejrzeć TUTAJ.