Sandex.pl: nowatorskie podejście do targów

admin_cyber
02 lut 2024

Tegoroczne targi to event, podczas którego przedsiębiorcy zaprezentowali szeroki wachlarz produktów i usług dla biznesu B2B i B2C.

Ale nie tylko nowe produkty wyróżniały się podczas Festiwalu Marketingu 2022. Niektórzy zaskoczyli prezentacją procesów produkcyjnych na żywo, inni silną koncentracją na jednym kanale sprzedaży produktów FMCG i aktualnych potrzebach klientów docelowych i konsumentów, tak jak agencja Sandex.pl.

Stoisko Sandex.pl zostało przygotowane w taki sposób, aby odwiedzający je goście mogli poczuć się jak w prawdziwym lokalu gastronomicznym. Gastronomia odradza się po okresie pandemii i lockdownu, co oznacza, że pod kątem przyszłego roku warto zweryfikować swoje plany marketingowe i rozważyć inwestycje w budowanie wizerunku w HORECA. Fakt ten podkreśliła agencja Sandex.pl działając zgodnie ze swoim hasłem „THINK OUTSIDE THE BOX”.  Nie tylko po raz pierwszy podczas Festiwalu Marketingu tak wiele uwagi poświęcono kanałowi HORECA, który jest bardzo wizerunkowym kanałem sprzedaży wielu kategorii i marek.

Stoisko SANDEX było jedynym stoiskiem prezentującym tak kompleksową ofertę dla gastronomii. Więcej o tej ofercie można przeczytać TUTAJ.