Firma Smart Cover zaprezentuje podczas wrześniowych targów reklamy swój flagowy produkt – przykrywki chroniącej napoje z puszki przed rozlaniem.
Smart Cover to nie tylko przykrywka chroniąca napoje z puszki przed rozlaniem, zanieczyszczeniem czy odgazowaniem, ale również breloczek, który można nosić przy kluczach, spodniach, torebce, telefonie itp. Produkt kierowany jest do każdego odbiorcy –skorzystają z niego osoby młode i starsze, kobiety i mężczyźni, mieszkańcy wielkich miast i urokliwych wsi. Dzięki temu, że Smart Cover ma podwójne zastosowanie, zwiększa się szansa na to, że przekaz reklamowy pozostanie na dłużej z odbiorcą.
Smart Cover składa się z dwóch zatyczek złączonych w jeden brelok reklamowy. Jedna zatyczka służy do zabezpieczenia puszek większej średnicy typu ( piwa, coca coli, pepsi itp.), druga odpowiada średnicy puszką do napojów energetycznych typu ( red-bull, tiger, burn itp). Smart Cover chroni nie tylko napoje. Został specjalnie zaprojektowany tak, aby można nim było łatwo otworzyć puszkę z napojem bez uszkodzeń paznokci.
– Smart Cover to nie ulotka, kubek, długopis,smyczka, koszulka. To coś, czego jeszcze na rynku nie było. Dwa w jednym. Przykrywka na puszkę i breloczek do kluczy. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i błyskawicznie wyceniamy każde zapytanie ofertowe. Gwarantujemy dobrą jakość za dobrą cenę. Zamówienia realizujemy szybko i sprawnie, współpraca z nami to sama przyjemność – mówi Radosław Żak ze Smart Cover.
Smart Cover umożliwa 54 mm branding reklamowy.