Miesięcznik branży poligraficznej „Świat DRUKU”, wydawany przez Polski Drukarz Sp. z o.o., organizatora Akademii Wiedzy, został patronem medialnym Festiwalu Druku.
„Świat DRUKU” ukazuje się od 1993 roku, ma opinię pisma fachowego i rzetelnego, nowoczesnego, dynamicznego i niezależnego. Czytają go właściciele firm, kadra menedżerska, pracownicy drukarń, studiów graficznych, agencji reklamowych oraz dostawcy nowych technologii. Do współpracy pozyskał największych krajowych specjalistów w dziedzinie poligrafii. Jego atutem jest zachowanie zdrowych proporcji między treściami informacyjnymi i reklamowymi. Uzupełnieniem drukowanej wersji pisma są strony internetowe www.swiatdruku.eu i cotygodniowo wysyłany newsletter.
W „Świecie DRUKU” można znaleźć artykuły i informacje dotyczące różnych działów poligrafii: artykuły techniczne, prezentacje wyników badań naukowych, prezentacje poszczególnych produktów, komentarze specjalistów, wywiady, relacje z wizyt w firmach i z imprez branżowych. Każdy numer pisma ma swoje tematy przewodnie.
– Współpraca z kolejnym wydawnictwem umożliwi nam jeszcze lepszą promocję Festiwalu Druku. Specjalizujący się w tematyce poligraficznej miesięcznik będzie promować Festiwal Druku za pomocą reklam, artykułów o wydarzeniu, jak również kolportując zaproszenia dla profesjonalistów z rynku poligrafii reklamowej – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży w spółce OOH magazine, organizatora targów.
W celu organizacji konferencji, warsztatów i spotkań branżowych wydawnictwo Polski Drukarz powołało „Akademię Wiedzy” (www.akademia-wiedzy.eu), której zadaniem jest stymulowanie wymiany informacji i doświadczeń. „Świat DRUKU” Sprawuje patronaty medialne nad imprezami organizowanymi przez firmy i instytucje branżowe.