Tematem przewodnim najnowszego numeru OOH magazine jest marketing branż Fashion & Beauty

    0
    • Podsumowanie wrześniowego Festiwalu Marketingu.
    • Wywiady: Żubr, Vanish, Gabriella, Kazar, Neboa, DKMS.
    • Jubileuszowe rozmowy: EXPEN, Centrum Nadruków i Reklamy, Ecostock i Premier Group.
    • Pomysły na świąteczne upominki. 
    • Wyniki konkursów POS STARS, SUPER GIFT.

    Ostatni w tym roku numer OOH magazine to już tradycyjnie moc marketingowych inspiracji oraz podsumowanie ostatnich eventów branżowych. A jesień zdecydowanie wydarzeniami stała. Festiwal Marketingu przyciągnął ponad 5 tys. zwiedzających – to najlepszy dowód na to, że branża potrzebuje spotkań, a online nie stał się hegemonem w branży MICE. O mocnym sukcesie mówią organizatorzy Packaging Innovations, a także branżowych konferencji – I ♥ Marketing oraz Kongres Profesjonalistów PR. Przeczytacie o nich w najnowszym wydaniu naszego magazynu.

    Na łamach jak zwykle wywiady z top marketingowcami, tym razem gościmy przedstawicieli takich brandów jak Żubr, Vanish, Gabriella, Kazar, Neboa czy DKMS. W numerze analizujemy komunikację branży fashion & beauty, przyglądamy się także potencjałowi influencer marketingu. Poszukujący pomysłów na biznesowe upominki świąteczne powinni zajrzeć do podsumowania konkursu Super Gift, który w tym roku podczas targów Festiwal Marketingu zebrał rekordową ilość zgłoszeń. Niebanalne pomysły trade marketingowe można także zobaczyć w prezentacji zwycięskich zgłoszeń w konkursie na najlepsze display’e reklamowe – POS STARS.

    Gratulujemy także jubileuszy, które na naszych łamach świętują przedstawiciele branży artykułów promocyjnych. Rozmówcy dzielą się z nami swoimi historiami i tym, jak wyglądała ich droga w podbijaniu branży gadżetów reklamowych.

    Przy okazji jeszcze raz dziękujemy wszystkim – wystawcom i zwiedzającym Festiwal Marketingu. Długo wyczekiwane spotkania face to face ponownie zagościły w kalendarzach marketerów, dając mocne poczucie powrotu do normalności. Teraz – będąc na fali wznoszącej po sukcesie targowym –  Wam i sobie życzymy – nie zatrzymujmy się. Targi dały nam powiew świeżości, normalności i sprawczości. To najlepszy możliwy reSTART (ostatni już miejmy nadzieję!) branży.

    Najnowszy numer bezpłatnie można pobrać TUTAJ.