THE CREATIVE debiutuje na targach reklamy z grywalizacyjnymi aplikacjami mobilnymi przeznaczonymi dla marketingu

0

Na wrześniowym FestiwalMarketingu.pl firma zadebiutuje pod nową nazwą „The Creative”.

Założeniem twórców nowej marki było przygotowanie kilku aplikacji zachęcających osoby do intensywniejszej pracy poprzez zabawę. Dzięki wykorzystaniu algorytmów konkursowych, rankingów i celów dynamicznych, jakie dana osoba ma osiągnąć, motywuje do intensywniejszych działań.

Pierwsza z aplikacji ma zastosowanie wewnątrz firmy – określa jaki wynik powinien mieć dany pracownik, by osiągnąć przypisane mu cele. Jednym z celów może być sprzedaż produktów o określonych parametrach lub wykonanie określonych akcji. Pozwala to nagradzać pracowników przynoszących zyski firmie, przy zachowaniu jasnych kryteriów komu należy się premia.

Kolejna z aplikacji ma na celu przyciągnąć większą grupę klientów za pomocą konkursów opartych na portalach społecznościowych np. Instagram. Aktualne wyniki konkursu można prezentować w aplikacji, na stoisku lub telebimie. Wystarczy dodać zdjęcie z ustalonym tagiem, aby było one uwzględnione w konkursie.

Podczas targów firma The Creative zaprasza do uczestnictwa w konkursie opartym na jednej z aplikacji, sprawdzenia jakie możliwości daje każda z nich oraz dostosowania aplikacji do swoich potrzeb.

–  Pierwsze sukcesy już za nami, dlatego liczymy, że także na najbliższych targach nasze aplikacje zainteresują grono kolejnych zadowolonych klientów – podkreśla Grzegorz Krajewski, właściciel „The Creative”.

Z nowatorskimi rozwiązaniami oferowanymi przez firmę będzie można zapoznać się na stoisku R2.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największe branżowe wydarzenie tego typu w drugiej połowie roku.

Film podsumowujący ubiegłoroczną edycję targów: