Magazyn T&P zajmujący się rynkiem tekstyliów reklamowych objął patronatem Festiwal Marketingu. W magazynie ukażą się reklamy wydarzenia, artykuły na jego temat oraz aktualności.
Czasopismo branżowe T&P poświęcone jest odzieży promocyjnej, sportowej, korporaczjnej i ochronnej. Zakres tematyczny T&P to analizy rynku branżowego, produkcja i zdobienie tekstyliów, sitodruk, druk cyfrowy, transferowy, flock, stras i laser oraz techniki zdobienia i zastosowanie, targi branżowe & imprezy marketingowe, reklama, merchandising & promocja.
Czasopismo otrzymują firmy usługowe z branży zdobienia tekstyliów, drukarze, hafciarze, producenci transferów, wyspecjalizowani sprzedawcy tekstyliów i artykułów sportowych, producenci i sprzedawcy maszyn do zdobienia tekstyliów, projektanci mody, producenci i dystrybutorzy tekstyliów reklamowych i odzieży pracowniczej, agencje reklamowe oraz organizatorzy imprez targowych.
– Cieszymy się, że kolejny partner Festiwalu wzmocni naszą promocję i pozwoli poszerzyć kanały dotarcia zarówno do potencjalnych wystawców, jak i zwiedzających – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży w spółce OOH magazine, organizatora targów.
Magazyn ukazuje sie w nakładzie 4500 egzemplarzy, 4 razy w roku. W najbliższym numerze można będzie zapoznać się z prezentacją Festiwalu Marketingu oraz zaproszeniem dla firm z szeroko pojętego rynku tekstyliów reklamowych.