O atrakcjach nowego centrum rozrywki w Warszawie, planach stworzenia sieci w Polsce i debiucie jako dostawca w Strefie EVENT MIX targów FestiwalMarketingu.pl – mówi Maciej Kołaciński, manager Ale Zebra.
Ale Zebra to nowe miejsce na eventowo-rozrywkowej mapie Warszawy, istniejecie niespełna rok. Z myślą o jakich klientach zostało stworzone?
Nasze centrum rozrywki zostało stworzone z myślą o wszystkich osobach chcących dobrze się bawić i szukających alternatywy dla typowych gier jak kręgle czy bilard. Przygotowane przez nas atrakcje są odpowiednie zarówno dla dzieci i młodzieży, rodziców czy pracowników firm podczas imprezy integracyjnej.
Na czym polega wyjątkowość Waszej oferty?
Jest to jedyne miejsce na mapie Warszawy i Polski, gdzie pod jednym dachem znajdują się takie atrakcje jak cztery escape roomy, minigolf, laserowy paintball i kultowe automaty biletowe. Wszystkie dekoracje robiliśmy sami, więc panuje tu wyjątkowy klimat. Starannie dopracowane szczegóły pozwalają uczestnikom przenieść się w inny świat i oddać się niezapomnianej zabawie.
Jakiego typu imprezy są najczęściej organizowane w Ale Zebra?
Organizujemy zarówno imprezy firmowe, urodziny dla dzieci i dorosłych jak i wieczory panieńskie czy kawalerskie. Przez cały dzień odwiedzają nas także rodziny z dziećmi.
Centrum rozrywki ciągle się rozwija, wiosną zostały otwarte escape roomy. Czy planujecie dołączenie kolejnych atrakcji w obiekcie?
Oczywiście. W listopadzie planujemy rozbudowę imprez firmowych i stworzenie specjalnych programów tematycznych w stylu – Prohibicji Ala Capone i Gwiezdnych Wojen. Poza tym w dwóch kolejnych miastach prowadzimy rozmowy na temat otwarcia kolejnych lokali. Na chwilę obecną chcielibyśmy stworzyć sieć, dlatego poszukujemy partnerów/ franczyzobiorców.
Co zaprezentujecie na swoim stoisku w Strefie EVENT MIX FestiwalMarketingu.pl?Będziemy promować ofertę imprez firmowych. Nasze stanowisko uświetnią automaty rozrywkowe. Zapraszamy do odwiedzenia stoiska G14, gdzie będzie okazja do „odstresowania” się na targach!
Jakie macie oczekiwania przed targami, na których debiutujecie jako wystawca?Chcemy zaprezentować naszą szeroką paletę atrakcji i pokazać, że świetnie można bawić się w każdym wieku. Będziemy też szukać partnerów biznesowych.
Rozmawiała Jaga Kolawa