Uszlachetnienia 3D w technologii SCODIX od Presejo

0
Presejo

Czy drukowane materiały reklamowe mogą zachwycać? Zdecydowanie. Wystarczy spojrzeć na realizacje drukarni internetowej Presejo, która specjalizuje się w niskonakładowym druku z uszlachetnianiami 3D. Swoją ofertę kieruje do firm – agencji reklamowych, freelancerów, korporacji oraz innych drukarni, którym już we wrześniu zaprezentuje swoje możliwości na Festiwalu Marketingu.

Dobry marketing powinien budzić emocje. Pomogą w tym uszlachetnienia 3D w technologii SCODIX. Jak to możliwe? Są absolutną nowością w branży i przykuwają spojrzenia. Po nałożeniu różnych kolorów folii tworzą bardzo ciekawy efekt wypukłości, który pięknie mieni się w świetle. Ciekawy rezultat można również uzyskać, stosując lakier wybiórczy UV 3D. Nadaje on błysku wybranym elementom projektu.

Poza walorami estetycznymi, technologia SCODIX umożliwia perfekcyjne nałożenie lakieru czy kolorowych folii nawet na niewielkich powierzchniach bez zagrożenia związanego z problemem niespasowania elementów. Jest to świetna alternatywa dla hot-stampingu, która dzięki braku konieczności zakupu dedykowanej matrycy pozwala na druk uszlachetniony już od 1 sztuki.

presejo presejo

W ofercie drukarni Presejo znajdziemy wizytówki, ulotki, teczki, katalogi, kartki i zaproszenia, plakaty oraz kalendarze. W wersjach standardowych, jak i z uszlachetnieniami SCODIX. Dużym zainteresowaniem cieszą się również wzorniki, które przekrojowo pokazują ofertę drukarni. Są doskonałym rozwiązaniem dla agencji marketingowych i grafików, którzy chcą zaprezentować możliwości druku swoim Klientom.

Drukarnia internetowa Presejo jest również znana z szerokiej gamy papierów. Znajdziemy tu zarówno eleganckie podłoża niepowlekane, papiery ekologiczne (z certyfikatami) oraz klasyczną kredę. Można do nich dobrać jeden z trzech laminatów: błyszczący, matowy lub soft-touch. Dodają one wydrukom elegancji, a dodatkowo zabezpieczają przed uszkodzeniem.

presejo presejo

Na Klientów Presejo czekają również darmowe dostawy, rabaty lojalnościowe zależne od obrotu oraz przesyłki no-name, które ułatwiają wysyłanie produktów bezpośrednio do klientów końcowych. Możliwa jest również realizacja zamówień niestandardowych oraz personalizowanych.

Na Festiwalu Marketingu firma Presejo wystawi się na stoisku C14, na hali nr 1, 14-15 września 2022 roku w EXPO XXI Warszawa.

Więcej informacji TUTAJ.

Pełna lista wystawców TUTAJ.