Veturai o wykorzystaniu sztucznej inteligencji w reklamie

0

Firma specjalizująca się w tworzeniu dedykowanych innowacyjnych rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji w reklamie zewnętrznej i elektronice reklamowej – po raz pierwszy przedstawi swoje produkty na FestiwalMarketingu.pl.

Veturai jest producentem urządzeń wykorzystujących algorytmy wizji komputerowej, np. Distracted Driver Detector – wykrywającego niebezpieczne zachowania kierowców na podstawie analizy obrazu z kamery umieszczonej w pojeździe.

SZCZEGÓŁY TUTAJ.

Zespół posiada bogate międzynarodowe doświadczenie w budowie algorytmów uczenia maszynowego i rozwiązań big data w marketingu internetowym, medycynie, bezpieczeństwie, branży motoryzacyjnej i finansach.  Veturai proaktywnie podchodzi do potrzeb klienta i wdraża całościowe rozwiązania.

Podczas targów zostanie zaprezentowany najnowszy produkt – Outdoor Analytics & Targeting (inaczej Oat) – algorytm sztucznej inteligencji, który na podstawie obrazu wideo, w czasie rzeczywistym:

  • wykrywa przechodniów zwracających uwagę na reklamę,
  • rozpoznaje ich płeć oraz wiek,
  • dopasowuje wyświetlane reklamy do profilu demograficznego osób na nią patrzących.

Rozwiązanie pozwala efektywnie monitorować skuteczność reklamy w dotarciu do określonych grup konsumentów, jak również personalizować reklamę w celu optymalnego wykorzystania budżetu reklamowego.

– Oat przenosi do świata reklamy outdoorowej rozwiązania sprawdzone w reklamie internetowej (audience targeting, performance monitoring, ad impressions), które uczyniły AdTech dominującą częścią branży reklamowej – wyjaśnia Konrad Kostrzewa, CEO Veturai.

Veturai zachęca do odwiedzenia stoiska R1 osoby, które chcą zapoznać się z nowatorskimi urządzeniami oferowanymi przez firmę.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największe branżowe wydarzenie tego typu w drugiej połowie roku.

Film podsumowujący ubiegłoroczną edycję targów: