Wrześniowe targi reklamy i poligrafii coraz bliżej. W tym roku Festiwalowi towarzyszy mocna reprezentacja wydarzeń dodatkowych. Przedstawiciele branży cały czas mogą rejestrować się bezpłatnie na targi TUTAJ (kod zaproszenia: FM).
W dniach 13-14 września br. w EXPO XXI Warszawa zaprezentują się przedstawiciele branży artykułów promocyjnych, branży event oraz dostawcy mediów i maszyn dla reklamy i poligrafii. Podobnie jak w ubiegłym roku, targom towarzyszyć będą liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.
Tematem przewodnim tegorocznej już III edycji konferencji MARKETING MIX będzie BUDOWANIE RELACJI. Uczestnicy konferencji będą mieli niepowtarzalną okazję wysłuchania prelekcji prowadzonych przez wybitnych i znanych. Na scenie zobaczymy Dorotę Wellman, Pawła Tkaczyka oraz Tomasza Przewoźnika. Osoby, dla których budowanie relacji to coś naturalnego, podzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem. Wydarzenie skierowane jest do agencji reklamowych, pracowników działów marketingu oraz do dostawców usług i produktów reklamowych.
Podczas tegorocznych targów FestiwalMarketingu.pl będzie miała także miejsce kolejna edycja konkursu na najlepsze display’e reklamowe – POS STARS. Już po raz dziewiąty wybrane zostaną najlepsze realizacje wśród ekspozytorów, standów i wysp handlowych. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kreacji w branży POS. Zgłoszone produkty oceniać będzie Jury złożone z profesjonalistów z branży, a realizacje będą eksponowane podczas wrześniowych targów reklamy.
To wyjątkowe spotkanie praktyków i autorytetów w branży służące wymianie doświadczeń i prezentacji najciekawszych case study oraz najnowszych trendów i rozwiązań na rynku eventowym. Na scenie ze swoimi prelekcjami wystąpia: Jurek Owsiak, Krzysztof Materna, Krzysztof Celuch, Adriana Piekarska, Marcin Gieracz, Paweł Grabowski i Artur Półgrabia oraz Łukasz Kubiak.
Etykiety.pl Etigraf wraz z Api Folie Polska, zapraszają natomiast na II edycję konferencji „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”, która odbędzie się drugiego dnia targów. Podczas kolejnej edycji Label Innovations omawiane będą konstrukcje marek premium, ich strategie, design. Będzie też można poznać historie marek, które osiągnęły sukces rynkowy i dowiedzieć się co stoi za tym sukcesem.
– Coraz większe zainteresowanie targami i rosnąca z roku na rok lista wystawców wpływa na rozwój całej imprezy. Aktualna liczba wystawców to blisko 260, zostało nam już kilka ostatnich, wolnych stoisk. Bazując na doświadczeniach ubiegłorocznych i aktualnych danych szacujemy, że odwiedzi nas w tym roku 6000 zwiedzających – mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży OOH magazine.
Przypominamy zeszłoroczną edycję targów:
Szukający marketingowych inspiracji mogą się bezpłatnie zarejestrować na targi TUTAJ – kod zaproszenia: FM.