W czasie trwania Festiwalu Marketingu i Druku zwiedzający będą mogli wziąć udział w szeregu wydarzeń specjalnych. Obowiązuje bezpłatna rejestracja, ilość miejsc ograniczona.
Pierwszego dnia na Festiwalu Marketingu i Druku zagoszczą wyjątkowi profesjonaliści, by podzielić się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem.
Pierwszy dzień Festiwalu, 09.10.2013, Goście Specjalni:
12:00 Piotr Wasilewski, Agencja Wasilewski
Niezapomniane plakaty z dwóch dekad polskiej reklamy 1990-2010.
13:00 Małgorzata Zielińska-Łazarowicz, Kancelaria Rzeczników Patentowych IP & Law
Ochrona marki jako znaku towarowego.
14.00 Krzysztof Stypułkowski, Manufaktura Czekolady
Czekolada – od ziarna do tabliczki.
14.30 Katarzyna Urbanek, Cathrin
Nowoczesny druk cyfrowy – podłoża i możliwości druku cyfrowego.
Wystąpienia odbędą się w warszawskim EXPO XXI, Hala IV, w Sali Konferencyjnej nad Recepcją Targową.
Udział w konferencjach jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja, zgłoszenia przyjmuje Tomasz Rola, t.rola@oohmagazine.pl , nr telefonu: 515 077 604. Ilość miejsc ograniczona.
Drugi dzień Festiwalu, 10.09.2013 r., konferencja poświęcona technologii Web2Print:
Plan konferencji:
11.00 – 11:20 AGFA, Krzysztof Sadziński
StoreFront czyli Web2Print dla wymagających!
11.30 – 11:50 Reprograf, inż. Paweł Szarubka
Licencja na oszczędzanie w Drukarni.
12.00 – 12:20 MNUMI, Piotr Pakier
Od przyjęcia zamówienia po windykację należności czyli Web2Print, to nie tylko strona internetowa.
12.30 – 12:50 digitalprint.pro, Grzegorz Leśniowski
Nowoczesne i kompleksowe oprogramowanie do zarządzania pracą drukarni.
13.00 – 13:20 Key2Print, Igor Kluź
Zwiększ sprzedaż i zyski w swojej drukarni!