Wyjątkowe wydanie OOH magazine już na rynku!

0

Pierwsze w tym roku wydanie kwartalnika dla branży marketingowej jest już dostępne na rynku. Ten numer został “ozłocony” dzięki niezwykłym możliwościom uszlachetniania drukarni PASJA. Wyjątkowa okładka na wyjątkową okazję – numer został przygotowany na Promo Show Professional – pierwszą edycję całkowicie nowych targów na rynku gadżetów reklamowych.

Promo Show Professional to nowa jakość na rynku, która powstała z inicjatywy czołowych dostawców upominków reklamowych w Polsce. Do imprezy zostało już kilkanaście dni, a rejestracji agencje reklamowe mogą dokonać jeszcze TUTAJ.

Warto zwrócić uwagę na niezwykłą okładkę magazynu. Wykonana została innowacyjną technologią liquid metal, którą PASJA jako pierwsza w Polsce wprowadziła do produkcji. Efekt wybiórczego metalizowania wybranych fragmentów obrazu (napisy, logotypy, elementy grafiki) bez użycia skomplikowanych narzędzi, jak w zwykłym hot-stampingu, tworzy na powierzchni atrakcyjny w dotyku relief, bez żadnych śladów na rewersie zadruku.

Tematycznie nowy rok zaczyna się w duchu sportowej rywalizacji. Już za chwilę Polscy sportowcy będą zmagać się podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w PyeongChang, a w czerwcu będziemy kibicować naszej “Złotej Drużynie” podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji. O tym więc na kolejnych stronach: o sponsoringu sportowym, o tym jak wizerunkowo zmieniła się w ciągu ostatnich lat Polska Kadra, a także o potencjale opakowań i reklamy zewnętrznej w kontekście sportu.

Marketerzy i osoby związane ze światem sportu dzielą się na kolejnych stronach magazynu swoim doświadczeniem. Czesław Lang opowiada o tym, że marzenia i ciężka praca przynoszą efekty, a o niezwykłym rejsie dookoła świata mówi Mateusz Kusznierewicz. Przedstawiciele Totalizatora Sportowego, 4F i CCC opowiadają także, jak poprzez sport realizują swoje strategie.

Jak zawsze w numerze liczne nowości (tym razem wiele z PSP 2018), zapowiedzi oraz branżowe newsy.

Najnowszy numer można pobrać bezpłatnie TUTAJ.