W tegorocznej edycji nie było zgłoszeń w kategoriach: Elektronika, Display’e naladowe, Finanse, Farmacja.
Skład JURY poniżej:
Karolina Karolczak/ Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Od początku kariery związana z branżą FMCG oraz handlem detalicznym na rynku polskim i europejskim. Pracowała dla międzynarodowych korporacji oraz liderów rynku, odpowiadając min. za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej 360°, wspieranie i organizowanie zadań działu sprzedaży, oraz współtworzenie strategii przedsiębiorstwa. Pracowała dla: Sephora, Levis, BIC, FoodCare, Tchibo, Agros Nova, Maspex. W Sodexo odpowiada za współpracę z Partnerami w tym sieciami handlowymi oraz zakupy.
Andrzej Zdanowski
Od kilkunastu lat tworzy i prowadzi zespoły sprzedażowe. Jego atutem jest bogate doświadczenie i praktyka w zarządzaniu tymi grupami. Nagrody oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają jego osiągnięcia oraz ciągłe dążenie do realizacji wyznaczanych celów. Efekty jego metod zarządzania zostały docenione m.in. nagrodą Dyrektora Zarządzającego TP DiTel w konkursie „Najlepszy Szef”, wyróżnieniem/ nagrodą za wyniki sprzedażowe w firmie UNI-FILM Sp. z o.o., nagrodą Zarządu ANB Sp z o.o. za efektywność działań. Różnorodność branż, w których zdobywał doświadczenie (reklama, ubezpieczenia, windykacja, budownictwo, inwestycje, rolnictwo, usługi i finanse), pokazuje jak duże ma doświadczenie. Jako Juror w konkursie POS STARS sprawdzi okiem trenera sprzedaży, który POS jego zdaniem zasługuje na nagrodę.
Anna Hacuś
Dyrektor kreatywny butikowej agencji PR BeSpoke PR. Community Manager w teamie Justyny Kopeć – trenera premium marek de luxe, eksperta w zakresie personal brandingu. Redaktor prowadząca „Personal Branding Magazine”. Ze światem reklamy i marketingu związana od kilkunastu lat. Dziś prowadzi kampanie wizerunkowe dla wybranych marek polskich i międzynarodowych, zwiększając rozpoznawalność brandów i tworząc ich bezkonkurencyjność. Doskonale wie, że sukces to wypadkowa wielu czynników, a komunikacja z klientem wiele ma płaszczyzn. Bezustannie trzyma rękę na pulsie. Śledzi trendy. Podnosi swoje kompetencje. Słucha i wyciąga wnioski. Wszystko w trosce o jak najwyższą jakość oferowanych usług. Od lat współpracuje z topowymi mediami. Dała się poznać jako autorka artykułów branżowych, prowadząca audycję radiową, autorka wywiadów.
Łukasz Gumowski Creative Partner, agencja Plej.
Od 2008 roku partner kreatywny i wiceprezes zarządu w agencji Plej. Odpowiada za dział kreacji oraz nadzoruje pracę dla klientów strategicznych we wszystkich obszarach kreatywnych. Na co dzień tworzy strategie komunikacji, a także nadzoruje prace kreatywne m.in. dla: Play, Energizer, Google, L’oreal czy Iveco Poland. Absolwent Wydziału Prawa na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów MBA realizowanych przez London Business School i Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej. W swoim kilkunastoletnim doświadczeniu w obszarze reklamy został m.in. Kreatywnym Roku Branży Eventowej 2013, a jego kampanie były wielokrotnie nagradzane w konkursach takich jak Effie, Golden Arrow czy MP Power Awards.
Łukasz Murawski – doradca, wykładowca, autor.
Doświadczony ekspert w zakresie budowania marek i brandingu. Od początku drogi zawodowej związany z brandingiem. Pomaga firmom odróżnić się od konkurencji. Zwolennik upraszczania skomplikowanych teorii – po ludzku tłumaczy zagadnienia związane z budowaniem marki. Prowadzi warsztaty i szkolenia zarówno po polsku, jak i po angielsku. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku i Gdyni. Doradza przedsiębiorcom w inkubatorach przedsiębiorczości i instytucjach wspierających biznes. Tworzy pierwszy w Polsce cykl wywiadów prasowych i videocast ze światowej klasy ekspertami w dziedzinie brandingu.
porozmawiajmyomarce.pl
Maciej Tyran
Przygodę z reklamą zaczął w 2007 od projektowania reklamy outdoorowej. Z biegiem czasu zdobywał doświadczenie w pracy w kilku łódzkich agencjach. Pracował między innymi dla sieci Accor Hotel, eService, Port Lotniczy w Łodzi. Jako kluczowe kierunki w projektowaniu obrał branding oraz komunikacje wizualną marek. W swoich projektach poszukuje niestandardowych, ale zrozumiałych dla użytkownika koncepcji. Nie boi się wyzwań, także w innych dziedzinach projektowania graficznego. W 38 Content Communication odpowiada za projekty dla kluczowych klientów oraz organizacje i rozwój oferty, a także portfolio Studia Projektowego działającego w ramach 38Group.
Głosowanie odbywa się 15 września w EXPO XXI Warszawa podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl.
Bezpłatna rejestracja na targi TUTAJ.
Organizatorem jest OOH magazine.