Zakończyło się głosowanie na najlepsze artykuły promocyjne prezentowane podczas odbywających się w Warszawie targów reklamy FestiwalMarketingu.pl. Blisko półtora tysiąca osób zagłosowało w konkursie Super Gift organizowanym przez OOH magazine.
Konkurs wyróżnia artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, które odznaczają się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją. Głosować można było w 6 kategoriach, pięć z nich to przedziały cenowe dostępne na wyszukiwarce giftsonline.pl, dodatkowa kategoria to Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera. W każdej z kategorii zostały nagrodzone trzy produkty. W tym roku głosowanie wydłużone zostało do trzech tygodni, a organizator zanotował rekordową ilość głosujących – prawie półtora tysiąca osób.
– Widzimy, że głosujący stawiają na nowatorskie, praktyczne i technologicznie zaawansowane artykuły promocyjne. Cieszy nas też duże zainteresowanie samym głosowaniem. W trakcie trwania konkursu wielokrotnie zgłaszali się do nas internauci zaciekawieni nowościami produktowymi, pytając gdzie mogą nabyć konkretny gadżet – mówi Robert Załupski, dyrektor targów.
Głosowanie odbywało się poprzez formularz internetowy, byli do niego uprawnieni przedstawiciele firm z branży, a warunkiem zagłosowania było pozostawienie swoich danych. Druga odsłona konkursu będzie miała swoje miejsce podczas wrześniowych targów, zostanie wtedy wybrana Nagroda Publiczności – zdobywca największej liczby głosów oddanych podczas trwania targów.
Zobacz nagrodzone gadżety: KLIKNIJ
Partnerem SUPER GIFT jest największa wyszukiwarka gadżetów reklamowych giftsonline.pl.
www.giftsonline.pl